Hogy idáig milyen hosszú utat jártam be, el nem tudjátok képzelni. És annyira jó lenne néha elérkezni valahová, nem a célba, á, csak valahová, útmenti fogadóba, vagy mittudomén egy benzinkúthoz, ahol meg tudják erősíteni, hogy jófelé megyek. De nem, visszabasznak léphetek vissza Ózdra, és még a 4000 forintos forgótőkémet se kapom meg.

Holnap újra indulok, de ma a tököm tele van.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr465497220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tésasszony 2013.09.06. 09:17:16

Kedves Holgersonné!
Remélem azért a körülményekhez képest, minden rendben van Veled és nem vagy teljesen lesújtva!
De mondd, mi is történt?
Merre jársz és mit csinálsz?
Gyermeked is szenvedő alanya ezeknek az eseményeknek?
És hol van TB?

Zazálea 2013.09.06. 09:19:58

gondolom, legalább annyira kaki, mint amennyire hangzik. húh.

nux vomica 2013.09.06. 20:16:44

Ez a kiborulós NH-né nem Te vagy.
Hoponopo?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.09.06. 20:27:50

@Tésasszony: TB mellettem van :) Lilit meg nemsújtja, max az én lelkiállapotom. Nem kaptam meg az álommunkát.

nyaronpirostelenkek 2013.09.07. 08:48:14

Basszus, de sajnálom! Nagy-ölelééés!!!
P.s.: addig jó, míg az utolsó mondat is ott van, én júliusban már majdnem úgy voltam vele, hogy hagyom az egészet a fenébe, de szerencsére visszatértem az álmaikat teljesíteni akarók közé. Nem egyszerű, de meglesz Neked is, nekem is! És utána nagyon büszkék leszünk magunkra:)))
süti beállítások módosítása