Két sűrű nap után a kisbefőtt tegnap már fél hétkor aludt, már eleve úgy értünk haza, szóval csak le kellett rakni az ágyba. És bár máskor simán alszik éjjel 11órát, most kettőkor kipattant a szeme. Egy órát próbáltam visszaaltatni, de semmi, akkor gondoltam, hozok neki egy joghurtot, hátha éhes, de nem sokat evett abból sem. Viszont, miután már TB-t is sikerült felvernie, kikéredzkedett a hálózsákból, és egy szál bodyban és mezítláb (19fok van éjjel) kicsattogott a tök sötét lakásban a nappaliba. Irtó vicces volt. Részemről fordultam volna a másik oldalamra -majd visszajön, ha fázik-, de kisvártatva visszajött egy könyvvel, hogy akkor azt nézegessük. Néztük, csak nem láttuk a sötétben. Azért ő nagyon ügyesen elmutogatta, hogy ott egy hal (tátogott), hogy egy pillangó (szárnyverdesés) és volt múúú is, vagyis tehén. Nem lehetett rá haragudni, inkább összepuszilgattam, pedig éjjel a minimál kommunikáció az irányadó elv. Ezután tett még egy kört, hozott egy könyvet Bandinak is, világított a telefonommal, és mire kockára fagyott, sikerült visszatuszkolni a hálózsákba, és innen már csak egy röpke húsz perc volt, hogy megint elaludjon. 

Most bezzeg még mindig alszik, de bizisten, bemegyek, és felkeltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr805641381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orsó · http://vandorcirkusz.com 2013.11.20. 22:12:34

lesz ő még folyton aludni akaró-bulit kiheverni vágyó bakfis ;-)

nyaronpirostelenkek 2013.11.21. 23:05:19

@N.H-né: gondoskodott róla, hogy nehogy magányosan unatkozzon, míg kockára nem fagy;))) jó a végén a csattanó:)
@nux vomica: teliholdra érzékenyek a babák?

vackor1b 2013.12.09. 14:29:16

Ugyan olvastalak már korábban is, de akkor sem értettem, hogy miért is látom én a vázlatokat is. És most megint zavart, hogy itt valami nem stimmel. És megnéztem. Drágaságom, még mindig be voltál jelentkezve az én gépemről. Hahaha! Szóval ha nem szeretnéd, hogy a nevedben írogassak az oldalatokra... :)

vackor1b 2013.12.09. 14:29:51

@nyaronpirostelenkek: Nem csak a babák, a felnőttek is, legalábbis sokan.

Gem 2013.12.10. 11:06:38

Egyébként nem akkor, hanem kb. egy héttel később a szamuráj is felkelt hajnali kettőkor, és igaz, hogy máskor is négy és hat között ébred reggelente, de ez a kettő óra még nekem is sok volt (vagyis inkább túl kevés) ÉS őt egyáltalán nem lehetett visszaaltatni, délelőtt kilenckor aludt csak el, akkor aludt kétésfél órát, aztán legközelebb csak a rendes esti lefekvés jött. Úgyhogy szerintem Neked még mindig jó a helyzeted :-)))
süti beállítások módosítása