Tegnapelőtt palacsintát ettünk, TündérLili azóta minden étkezésnél felhozza a pannacsicsa-témát (esetleg pandzsakikaaa!)*. TB meg nem tűrheti, hogy a lánya bármiben hiányt szenvedjen, úgyhogy ma, mikor hazajött, nekiállt bekeverni a tésztát. Én kicsit elvonultam, de Bandi jött az instrukciókért, megbeszéltük, hogy 3 tojásból lesz, elvégre főztem ebédet, ez csak a desszert. Valamint azt is átbeszéljük, hogy a tojáson kívül még tej és liszt kell bele. 

Kicsivel később kimentem a konyhába, láttam, hogy apa és lánya földön guggolva nagy egyetértésben kever egy hatalmas tál, kicsit csomósnak tűnő tésztát. - Beleraktátok az egész kiló lisztet?

- Aha. Meg a lyukas dobozú tejet. De örülhetsz, mert az egész doboz elfogyott.

- (szempillám se rebben) őőőőő. Akkor lehet, hogy 6 tojás kéne bele, nem három.

- Már benne van.

 

Mentségükre legyen mondva, nagyon finom lett, és Bandi csinált sajtos-paradicsomosat is, jaj, de jó volt. Az általam főzött ebéd persze megmaradt.

 

*na jó, tudom, hogy az írtam, hogy mindent tisztán mond, mondjuk egy pár kivétel azért akad. A homokozó(játék) is csak egyszerűen hommo.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr876160286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2014.05.15. 23:11:25

Vannak "büdös pizsamázók" és vannak "palacsintaevők" :D

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2014.05.15. 23:14:12

@nux vomica: majd megírom Varró Daninak, hogy mi is kérünk valami epizódszerepet :)
süti beállítások módosítása