Mivel az a terv, hogy a tanfolyamom után hipp-hopp munkám is lesz valahogy, vagyis ez nem terv, hanem nem lehet máshogy, kifogytam a B-tervekből, ami a megélhetésem illeti. szóval így lesz, na, ezért a mai napra úgy tekintek, mint az utolsó itthon töltött hétköznapra (holnap munkaszüneti nap, Mária mennybemegy). A doktori védésem óta, szóval kb két és fél éve tartó időszak zárult le, szuper volt, köszönöm, köszönöm, köszönöm. 

Ebben az időszakban voltam terhes, született meg Lili, cseperedett csicsergővé (bocs), és indult bölcsibe. Így visszanézve egy örökkévalóság, a világ minden idejével, ami az enyém volt.

Ezért is állok értetlenül a tény előtt, hogy ha a nagy projektjeimet nézem, van a listán még 5 (az eredeti hétből), ami két és fél éve is pontosan ugyanott volt. Még csak el sem halványult, vagy mi. Ha enyém volt a világ minden ideje, de legalábbis sokkal több, mint amennyi a dolgozó és kisgyerekes anyukáké, akkor vajon miért nem tudtam megcsinálni ezeket?

- a számítógép rendbetétele

- befejezni egy 6 éve megkezdett festményt, ami halvány vázlatvonalaival a nappaliban porosodik és rendetlenség hangulatát kelti. 

- bekenni olajjal az ebédlőasztalunkat (ez azzal a remek folyománnyal is járna, hogy valószínűleg elfogyna a mosogató alatt őrizgetett fakezelő olaj, mínusz egy flakon, jeeeee)

- kiegészíteni és hosszútávon is kezelhetővé tenni a családi szakácskönyvünket (na, ebben legalább ujjal mutogathatok a nagyobbik nővéremre, az egésznek kitalálójára, aki elhányta az eredeti fájlt, de legalábbis nem hajlandó nekem további szerkesztés céljából átadni khm-khm, álljunk körbe, és mutogassunk rá, mondanák a South Parkban)

- megvarrni egy régi nadrágból egy szuper cool és trendi táskát, amire egy zavart pillanatomban unokahúg/keresztlány nr1-nek tettem ígéretet. 3 és fél éve.

 

Érthetetlen, hogy ezek még mindig a listán vannak. 

Ugyanakkor meg hetek óta nem horgoltam egy szemet sem, az elmúlt években sem küldtem képeslapokat a rokonok és barátok szülinapjaira (elvétve néhányat), folyamatos elmaradásban vagyok ajándékokkal (több éves restanciám alakult ki) és ha visszalapozunk a blogban, láthatjuk, hogy az adventi koszorú sosincs időben kész. 

Gondolom viszont, a növekvő nyomás hatására (a tény, hogy az előzetes órarend szerint napi 10 órát nem leszek itthon, borzasztóan stresszel), tegnap alvás helyett mindenféle kreatív projektekről álmodoztam, hirtelen rengeteg inspirációm és ötletem akadt, amit lehetőleg minél hamarabb meg szeretnék valósítani. Majdnem felkeltem éjfélkor, hogy virágokat rajzoljak egy képkeret szélére, mert annyira halaszthatatlanul jó ötletnek tűnt.

És terveim vannak, miszerint képeslapokat fogok küldeni, mint más rendes ember, meg kekszet sütök és kedves, személyreszóló ajándékokat küldök az aktuális ünnepelteknek. Blogot írok a vidám mindennapokról, időben lesz adventi koszorú, és Lilivel folyton kint leszünk a parkban, mert az jó.

Jaj, azt hiszem, nagyon izgulok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr746603847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsugalla 2014.08.14. 20:41:29

Ó! Mintha engem írtál volna le :D A minap elkezdtem gondolkodni rajta, hogy le kellene írnom hány projektet "tartok tűzben" már... Én is mindig csak akkor jövök rá mennyi időm volt, amikor már nincs :D És naná hogy az inspirációk is akkor jönnek ;) Majd szurkolok, hogy azért valahogy összejöjjön Neked! Hátha az inspirál engem is, hogy összeszedjem magam :D

hbogi 2014.08.15. 08:05:27

Menni fog, nyugi :-) nem mondom, hogy eperfagyi lesz tejszínhabbal, mert az eleje döcögõs szokott lenni, aztán hipp-hopp kiakul egy rutin és mindenre lesz idõd ( amire akarod), hidd el. :-)

babaBonBon 2014.08.15. 20:33:29

Én most kimennék a konyhába (ha épp nem ott lennék) a helyedben és leolajoznám azt az asztallapot. Nem több mint 2 perc és eggyel kevesebb tétel a listán!
Na hogy hangzik? ;-)
HAJRÁÁÁ!

anyahajo 2014.08.23. 16:01:12

Wow, mégis kicseleztem az Indat és be tudok lépni. Naszóval izgulok én is érted nagyon. A képeslapot meg a normális embereket szerintem elfelejtheted. Szerintem rengeteg normális embert ismerek, de csak kettő szokott rendszeresen képeslapokat írni, legalábbis nekem.

nyaronpirostelenkek 2014.08.23. 23:50:37

Mi lett? Annyira nagy váltásnak hangzik! Lili hogy veszi? Visszaszokott a bölcsibe?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2014.08.30. 14:49:56

@Zsugalla: hú, akkor kénytelen leszek megírni, hogy inspirálhassalak :)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2014.08.30. 14:51:23

@babaBonBon: teljesen igazad van ám...persze nem csináltam meg :)
és most se fogom, pedig alszik a kiskuvik, csak annyi más dolgom van (olyanok, amik mellett még az asztal olajozása is nagy bulinak tűnik :( )

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2014.08.30. 14:52:43

@anyahajo: ÉLJEN! :)
de nekem úgy tetszik a képeslapküldősdi! És kapni is szoktunk, viszonylag sok helyről (mondjuk 4-5 család/barát tuti van, aki küld..)

Zsugalla 2014.08.31. 19:01:20

@Nils Holgersonné: Ha jobban belegondolok, már egy jó pár dologra inspiráltál eddig is :) Pl olvasom a blogod rendszeresen :D És Rejtő Jenő: Előretolt helyőrség-ét is miattad olvastam el :D Meg elkezdtem rendet rakni a számítógépemen :D Jó, ebbe az is belejátszik, hogy doktorbácsihoz kell vinnem, de a rendrakás ötletét tőled nyertem.
Mondjuk a gyerekvállalásra is abszolult inspirálva vagyok :D csak az apa-alany hiányzik :D
Inspirációban nincs hiány a blogodon és mondanám is, hogy írj! Írj! ÍRJ! De inkább csak akkor, ha időd is engedi.
Bárcsak küldhetnék Neked az én időmből. Postán... :)

hbogi87 2016.11.09. 18:30:59

Jelentem, a gépen én is rendet raktam!! Mindent le kellett róla menteni külsö meghajtóra és azt terveztem, hogy oda már kapásból szortírozva teszem fel a dolgokat. Több napnyi meló van benne, de végre kész :))))

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2016.11.24. 21:27:36

@Zsugalla: nahát, én erre miért nem válaszoltam anno? pedig milyen aranyos komment! köszi! remélem, még most is olvasol minket, csak annyi mindenre inspiráltalak, hogy már nincs idöd kommentelni ;))
süti beállítások módosítása