... a laborban,igy egyedül örülhetek csak a napfogyatkozásnak :( itt egyébként tiszta az ég, állítólag a Feröer-szigeteken esik, rossz lehet. :P 

Na, mindegy, a lényeg, hogy figyeljetek, mert eltakarom a napot!

 

 

 UPDATE: nyilván jobban sikerült volna, ha veszem a fáradságot, és kimegyek a szabad ég alá, de így se rossz szerintem:

img_9321.JPG

Szokás szerint abszolút nem voltam felkészülve, de szerencsére egy laborban minden van, ami kell: papír, injekcióstü

img_9320.JPG

Ezek a homályos félholdak pedig a kerek lyukak vetülete a falon.

Nnna.

 UPDATE UPDATE::

Végszóra befutott a kollégám, és együtt felmentünk a tetöre. Neki volt megkímélt állapotú szemüvege ´99-böl, úgyhogy megnézhettem direkte is a napot, pont úgy nézett ki, mint 15 éve. Ezt annak írom, aki lemaradt volna.

Mert én meg egész nap arra gondolok, hogy vajon Lilinek megmutatják-e a bölcsiben.

img_9329.JPG

Most nézem csak, hogy bár a nyolcadikon készítettem a képet, a mögöttünk levö monstrum AKH föépület miatt olyan, mintha a földszinten lennénk. Durva. 

img_9328.JPG kint tényleg jobb lett

utólag meg annyira kreatív tudok lenni, azt kellett volna a papírba lyuggatni, hogy SUN. vagy NAP

img_9332_1.JPGBónuszkép - bal háttérben a Rathaus tornyai

(a bal alsó sarokban levö ablak mögött meg Anyahajó férje, fel is hívott, hogy mintha engem látna a tetön. Épp ünnepelt a kollégáival, innen is boldog születésnapot neki!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr457285785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása