A Föld napján meg volt a guglin egy állatos kvíz*, persze gyorsan meg is csináltuk a kollégákkal, a magányos kocka infósunk egy tobzoska (és tényleg!), a nagyon alapos, szorgalmas, cuki kis asszisztenslányunk egy méhecske lett (és tényleg!), én meg egy óriáspolip (és tényleg! ja, nem). Mondjuk megcsináltam itthon is, kicsit másokat válaszolva, és akkor is az lettem, lehet, hogy bele kell nyugodnom. Egy polip vagyok, és "bármit elérek, amit a fejembe és/vagy erőteljes csápjaim közé veszek" (a google szerint). 

Táltos Bandi is megcsinálta, attól függöen, hogy épp mi a kedvenc csemegéje (hús vagy saláta) egy méhészborz, akire mindig számíthatnak a barátai, ha baj van, vagy gyapjas mammut, aki különleges, és tulajdonképpen már kihalt. 

 

*keressetek rá, hogy Earth day quiz

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr157398952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2015.04.28. 09:23:58

Én egy háziméh vagy egy komodói sárkány.

"Noha nagyon keményen dolgozik, mindig szakít időt arra, hogy megálljon, és beporozza a virágokat."
vagy:
"Rendkívüli az életkedve – és ha kedve úgy tartja, elnyel egy egész kecskét is."

Na, mennyire illenek rám?

Mondjuk a válaszok meglehetősen esetlegesek voltak, asszem ez inkább ilyen pillanatnyi lelkiállapot-jelző. És az állatok alapján egyértelműen visszafejthető, hogy melyik kérdésre mit válaszoltunk.

vackor1b 2015.04.30. 21:42:08

Nevetni fogsz! Óriáskalmár Hahaha.

babaBonBon 2015.05.02. 19:22:00

Megcsináltam, én is tobzoska lettem, aminek nem nagyon örültem. Másodjára ráeszméltem, hogy pár kérdést nem vettem elég komolyan... Végül az jött ki, hogy korall vagyok (ez még rosszabb szerintem xDDD)
"Rejtett szépsége rengeteg udvarlót vonz. Azt is tudta, hogy Ön egy állat?!"

babaBonBon 2015.05.02. 19:28:12

A gyerekek is rákattantak :DD A kicsi valami óriás pipra lett, a nagyobb meg egy sáskarák :DDD Tiszta idétlenség az egész

hbogi 2015.05.04. 18:56:12

Én is gyapjas mammut lettem :D

vackor1b 2015.05.04. 20:13:46

de jó játék, bármi is jön ki.

vackor1b 2015.05.05. 09:03:02

@vackor1b: jelentem, ez előbbi megjegyzést nem én írtam! :) Csak a gépemről írták.
süti beállítások módosítása