09:29: már túl voltam egy PUKK-on, kiderült, milyen, mikor szivárog a magzatvíz, felhívtam a reggelizö szüleimet, akik épp túl voltak a hetedik unoka szerencsés megérkezésén, kinyomoztam Táltos Bandi ideiglenes telefonszámát, amit valamiért nem mentettem el a telefonomba, hazavitettem magam a barátomékkal, akiknél aludtam, és akik borzasztóan élvezték, hogy van pünkösdhétfön valami akció, kirángattam a félkómás, hajnalig bulizó Bandit a kádból, felhívattam vele a betegszállítót (na jó, még a kádból hívta), és erösen gondolkodtam, hogy mit is pakoljak a csomagba a fogkefémen kívül. 

 

Jaj, de jó is volt, mindig vigyorgok, mikor rágondolok :)))))))))))))

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr387497768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása