Erdetileg olyan klasszik termékajánlós posztot akartam írni (fotókkal a csomagolásról, meg az összeállításról), hátha minket is megtalál valami szimpatikus cég a cuccaival

(egyszer írt a tschibo, de valahogy késön vettem észre, és nem is válaszoltam, neismondjatoksemmit), szóval akartam ajánlót írni, mert nagyon meg vagyok elégedve, de valahogy nehezen áll rá a kezem. Pedig még fázisfotókat is csináltam, meg minden. 

A Wintertraum mézeskalácsházikójáról van szó. Eleve el szoktam kerülni a félkész termékeket, de ez családi nyomásra beugrott a kosárba, és nem bántam meg. Nagyon könnyen összeállt, jó volt a leírás, elég volt a mellékelt dekoráció (még úgy is, hogy a nagyrésze TündérLili gyomrában landolt), kellemes egyórás decemberi program volt. A kiscukor is elboldogult vele, illetve minimális segítséggel, mert a hab nagyon kemény volt (cserébe pillanatok alatt megszáradt, és pikkpakk összeállt a ház).

Ilyen lett (kb pont, mint a csomagoláson, nem eröltettük meg magunkat. De a kis figurákat elteszem jövöre, és akkor lehet egyéni megoldásokat keresni):

img_3177.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr178187798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tá Titi 2015.12.25. 08:58:29

Olyan klasszik termékajánlós posztot akartam írni, fotókkal a csomagolásról, meg az összeállításról...

Klassz ez !

www.youtube.com/watch?v=97eFbQkzIkA

Gem 2016.01.03. 00:03:40

Nálunk két éve volt egy majdnem ugyanilyen házikó az Aldiból, tavaly meg egy karácsonyfa. Az összeállítás jó móka volt, a tészta íze nem volt elsőrangú, de azért lecsúszott mindenkinek. Idén én gyúrtam össze a tésztát, viszont sokkal többféle dekorációs cukorkát és miegyebet vettem, mint eddig életemben bármikor, így az összes gyerek (a nagykorú kivételével, aki csak a szaggatásban segédkezett) nagyon élvezte a díszítgetést.
süti beállítások módosítása