Nils Holgersonné 2017.05.17. 13:19

Tudakozó

 

Mennyire látszik valakin 2.5 év után, hogy hol dolgozik?

AKH az Allgemeines Krankenhaus, vagyis az Általános Kórház, ami Európa legnagyobb klinikakomplexuma, és én itt dolgozom. Tényleg nagy. Annyira nagy, hogy az itt dolgozók sem ismerik igazán, mindenki csak azt a sarkot (azokat a sarkokat), ahol dolga van. Mindennapos látvány, hogy a betegek teljesen elveszve téblábolnak, elkapva az arra járó fehérruhásokat, remélve, hogy azok útba tudják őket igazítani. Nem mindig sikerül.

 

Ehhez képest a minap nyugodtan üldögélek a 18-as villamoson (ami nem visz az AKH-hoz), leül mellém egy néni, és megkérdezi tőlem, hogy hol van a szemklinika.

 

-Az AKH-ra gondol?

- Hát, nem is tudom... Währinger Gürtel..ööö...

- Währinger Gürtel 18-20?

-Igen, pontosan!

-Az az AKH. A Westbahnhofon tessék átszállni a hatos metróra, aztán bent a nyolcadik emeletre tessék menni, ott már ki lesz írva, merre.

 

Most nem azért, de mekkora mázlija van már a néninek, hogy egy random villamoson pont mellém ült? Egyébként a beszélgetés után még az is kiderült, hogy magyar. Aztán átszálltunk a metróra, ö elrobogott, láthatóan sietett, de aztán mégis ugyanazzal a szerelvénnyel mehettünk, mert láttam a főbejáratnál, ahogy siet előre, aztán elbizonytalanodik (ahogy mindenki más is egyébként, aki nem járt még arra). Odamentem hozzá, beraktam a főbejárattól elérhető 24 lift leggyorsabbikába, és még mielőtt záródott az ajtó, megmutattam neki, merre induljon el a nyolcadikon. Szerintem jófej voltam. A néni meg szerencsés, mert a nefrológiai osztályokon kívül kb. csak a szemklinikát tudom, hogy hol van, azt is tök véletlenül.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr7012511269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BDominika 2017.05.17. 13:52:30

24 lift??? te jó ég! nálunk még a székek is töröttek.

és igen, jófej voltál és szerencséje volt a néninek, az egészségügyben olyan könnyen érzi magát elveszettnek az ember, hogy minden emberségért nagyon hálás. :)

nyaronpirostelenkek 2017.05.29. 12:42:09

Ha erre elsonek az jutott eszembe, hogy rajtam remelem egyaltalan nem latszik, akkor surgosen munkahelyet kell valtanom, ugye?
Erdekes onismereti villanas volt a felismeres, nagyon koszi a cimet!

Ritka szerencses a neni, remeljuk a tobbiek is ilyen kedvesek voltak vele az AKH-ban:))

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2017.05.29. 15:57:02

@BDominika: hát, igen, de kell ez a hely akkora, hogy a 24 lift kevés. Illetve csak az elején közös az útjuk, utána harmadolódik a számuk, attól függöen, hogy hová kell menni. Néha 6-8 percig kell várni, hogy jöjjön egy, annyira le vannak terhelve. És mire felér a 21-re, minden emeleten megállva...

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2017.05.29. 15:57:53

@nyaronpirostelenkek: hehe, nem biztos, hogy nem látszik ám rajtad is ;) én inkabb arra gondoltam, hogy ezek után _nekem_ kéne munkahelyet váltanom :D

hbogi87 2017.06.19. 19:46:07

Ritkán látlak munkába jövet/menet, de nekem nem tűnik "ákáhás"-nak a fizimiskád, ha ez nyugtat. :)
süti beállítások módosítása