Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

TáltosBandi 2010.02.21. 13:58

A zuhanyrózsa

Réges-régen, mikor a túrórudiban még citromízű és darabos volt a túró és papírcsomagolása volt, (belül vékony nejlonhártyával) és tényleg túró volt benne, (mégha néha kicsit erjedt is), N.H.-né kitalálta, hogy neki olyan zuhanyrózsa kell, aminek állítható a feje, legyen több fokozatú, és vigye át simán legalább a dupla farmeranyagot és passzoljon a fürdőszoba hangulatához.

Vettem neki a megboldogult Novák piacon egy jónak tűnő darabot párezer forintért, amit akkor tisztességes kopromisszumnak gondoltam, a korábban megtekintett tízezertőlfelfele, rózsákhoz képest.

Mivel a Made in China márkájú, piacos, olcsó termékekkel szemben alacsonyabbak az elvárásaim, ezért csak mérsékelten voltam dühös mikor pár hónappal később észrevettem, hogy tönkrement, finomabban fogalmazva, egyetlen módon hajlandó üzemelni, lehet körbe-körbe csavargatni a fejét továbbra is, csak nem történik semmi.

Mentségére legyen mondva, az egy olyan vízállás, ami elég optimális.

A ház úrnőjének nem mertem szólni, gondoltam megvárom amíg észreveszi magától, addig meg csak kitalálok valamit. Teltek múltak az évek a napok, és N.H.-nének egyáltalán nem tűnt fel, hogy a zuhany monomán lett, sőt imád zuhanyozni.

Eltelt fél év, én meg nem mertem szólni neki, hogy a nyolc funkcióból csupán egy működik. Olyan jól elvannak. Nekem meg ha úgy tartja kedvem, átcsavarom egy másik állásba és úgyfelejtem.

Még soha nem szólt miatta. Hát nem tökéletes? Azt hiszem megérte.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr221778094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2010.02.21. 21:09:45

Ööö, nekem feltűnt múltkor, hogy mintha régebben több fokozata is lett volna, de miután már a zuhanycsővel is voltak nézeteltérések anno, nem mertem szóbahozni.

TáltosBandi 2010.02.21. 21:20:13

@Gem: Mert te olyan kis figyelmes vagy, azért. :)
süti beállítások módosítása