hát, akkor lássuk, mit sikerult a listából tejesítenem. Mert az igazi listaírok kipipálnak és összegeznek, majd újra listáznak, nem tudtátok?

- van egy rég megígért horgolt hajpánt, aminek már csak kevés kéne, hogy befejezzem

Kipipálva! (ld. na'vi hajpánt)

- van egy rég elkezdett horgolt bikinim, jó lenne tovább haladni vele (bár a napfürdőzéshez még kell vagy másfél-két hónap)

hát, ezt most hanyagoltam, de annyira nem bánom

- vettem fonalat egy új, nagy projecthez, szeretném elkezdeni, hogy lássam, érdemes-e

Érdemes! :) egy új takaróról van szó, majd mutatok képeket, nagy, kék és meleg lesz, valami nagy kék és hideg ihlette (tenger). nagyon odavagyok érte, alig tudom letenni, folyton horgolnom kell. Szerencsere TB nagy fürdés-rajongó, ilyenkor beveszem magam en is a furdoszobaba, Bandi aztatja magat, en horgolok, dumalunk. Es kb fel soronkent az orra ala nyomom, es akkor lelkendeznie kell.

- ha TB időben végez szombaton, kicsit kéne vásárolgatni, mert a farmernadrág-megmentőakcióm nem volt olyan sikeres

Kipipálva! szuper nacit találtunk TB-nek, ideje volt, nagyon örülök. Nagyon fess benne :)

- sütit sütni, mert szombat este kisebb házibuliba megyünk (amolyan társasozós, horgolós, röhögcsélősbe)

Megsütöttem a sütit, és naaagyon finom lett, ebből a típusból a legfinomabb eddig (TB szerint), de sajnos borzalmasan katasztrofálisan nézett ki, úgyhogy valami mást vittünk a buliba :) ami egyébként nagyon jól sikerült, rég nevettem ennyit, ráadásul új lányokat fertőztem meg a fonalitisszel. Persze egyátalán nem, de kicsit nevettünk, hogy milyen régimódi összejövetel, a férfiak elvonultak szivarozni és kártyázni, a hölgyek meg ültek a díványon, kézimunkáztak és csevegtek. Vagyis kicsit igaz, csak a fiúk pl nem kártyáztak, hanem a számítógépen játszottak, meg volt még pár ilyen kis különbség elrejtve a szövegben. Aztán mikor mi lányok úgy gondoltuk, hogy mostmár foglalkozhatnának velünk is, elbújtunk a függöny mögött (az ablakpárkányon állva, szóval nem látszott ki alul a lábunk), és hívogatni kezdtük a fiúk mobilját. Bejött ND, és keresni kezdett minket, majd hívta az erősítést. Én majd leestem a párkányról, nehéz volt nem nevetni a tanácstalanságukon. Beneztek a szonyeg ala is, hatha ott vagyunk. Gondolom a szamitogep utan nehez volt visszatalalni a valosagba :)

- ennivalót vásárolni, és MEGFŐZNI (ez gondolom csak nálam kerül fel tényleg az elintézendők listájára. Ami másnál természetes, az nálam legyőzendő feladat. Pedig csak rakottkrumplit tervezek, céklával.

na, hat ez kimaradt, de helyette voltam kondiban. Biciklivel! Azota mondjuk eleg korrekt kis izomlazam van, mert ugye kondiban is regen voltam, de a biciklim sem lett a télen önhajtós. Ráadasul odafele kellemes lejtmenet, ami visszafele a Himalajanak tunik neha. Utana megerdemeltem egy forró furdot, szív alaku szappannal:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- tojásfestés!! remélem, belefér az időbe, annyi ötletem lenne! (hülyeség egyébként, a szezonális dekorációt az év különböző szakaszaiban kéne elkészíteni, és aztán csak előhúzni a megfelelő időben a dobozból, mint bűvészkalapból a kisnyulat)

en egy nagyon rendes nagyneni vagyok, aki majd vasarnap az unokahugaval egyutt fog tojast festeni (ööö, ne abranditsatok ki, hogy nem talalkozunk meg vasarnap!)

- van egyébként pár húsvéti cucc, de némi renoválásra szorulnak

meg mindig szorulnak. majd jovore. De azert nem maradunk tavaszihangulat nelkul:

 

- feltölteni a fényképeket a laptopomra, és végre megírni néhány elmaradt bejegyzést

Kepek feltoltve, bejegyzesek folyamatban... reszleges eredmeny, de jobb, mint a semmi.

- TB rágja a fülem, hogy unalmas a blog külcsínye, de már elfelejtettem azt a keveset is fotosoppul, amit eddig tudtam, szóval ez sem egy tízperces project

Haat, ez is marad valami masik hetvegere... esetleg ha Bandi eldugja a horgolotuimet, akkor nagyobb ra az esely, hogy egy szimpla delutan is foglalkozzak vele.

- befejezni az előadásomat hétfőre (para a köbön)

Ez vicces volt, vasarnap delelott nagy lelkesen (nem) elovettem a pendrive-ot, hogy akkor en most itt eloadast csinalok, es akkor rajottem, hogy otthon (most) nincs power pointunk. Igy saaaaaaaajnos nem tudtam befejezni a cuccot, viszont ettol kezdve nem is aggodtam. Bementem viszont hetfon fel hetkor a dolgozoba, es befejeztem ott. Es bar mindent vartam, csak ezt nem, megis szuperul sikerult az egesz. Csak a nagy nagyfonok volt, a masik nem tudott eljonni, es majdnem egy orat beszeltem a semmirol , amit minden (mind a harom) resztvevo nagyon elvezett. De tenyleg, meg is dicsertek utana. Azert nem szandekozom ebbol rendszert csinalni.

- téli dzsekiket kimosni (az enyémet meg is kell varrni - és ha már előveszem a tűt és a cérnát, akkor lenne egy himbálózó gomb is, amit kezelésbe kell vennem)

haat, elovettem a dzsekit. meg odakeszitettem melle a nadragot, amin a gomb himbalozik.

tegnap egyebkent egy kis bolt-terapiara volt szuksegem. Ilyen esetekben a SEWA a legjobb megoldas, mert 1-2 euroert szuper szines kis dolgokat lehet kapni, kielegul a vasarlasi laz, es nem is koltok sokat. Van ilyen bolt a Mariahilferen, altalaban odamegyek, de most nem akartam olyan sokat biciklizni (ld fent az izomlazrol szolo reszt), ugy dontottem tehat, hogy a Favoritenre megyek, ami tolunk kb ket villamosmegallo. Csak sajnos kozbe esik a Südbahnhof, vagyis a Südbahnhof hult helye, ledozeroltak ugyanis, csak egy nagy porfelho kavarog a helyen. Mondjak a helyi oregek, hogy holdvilagos ejszakakon a porfelho egy nagy epuletnek tunik, es ilyenkor vonatok kattogasat is hallani velik, de en hiszem, ha latom.

Es persze nem ugy alakitottak ki az egesz epitkezesi teruletet, hogy legalabb minimalisan jo legyen a jarokeloknek, igy elegge megszenvedtem az utat. Es melegem is lett, ezert levettem a pulcsimat, es raraktam az egyebkent mar tele levo csomagtartomra (a taskammal meg a dzsekimmel volt tele, mert reggel meg hideg volt). Es egyszer csak azt vettem eszre, hogy nem tudom tekerni a bicikllit. Mert a csori puloverem leesett, es feltekeredett a hatso kerekre. Ami persze szetszaggatta, meg osszeolajozta. Egy oreg bacsika segitett kiszedni, ketten is alig birtuk, ugy beszorult, beakadt, betekeredett. Utalom az ilyesmit. Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ez a delutan mar nem sikerulhet jol, nem is kene elmennem a boltig, ez egy jel, hogy jobb volna hazamenni, befekudni az agyba, fejemre huzni a takarot, es megvarni, mig elmulik a rossz.

de aztan csak elmentem, es banatomban vettem egy viragos talcat:

meg nemi fonalat. es rajottem, hogy a SEWAban nezelodni Taltos Bandival szeretek, egyedül nem olyan jo. Es kozben azt is kitalaltam, hogy milyen jo, hogy legalabb nem kell megvarrnom a pulcsimat. Mert ez nem olyan kis, javithato szakadas. Es hogy vegre kiprobalhatom akkor, hogy lehet ruhabol fonalat csinalni (t-shirt yarn neven fut az interneten) - mert olyan szep szine volt annak a pulovernek.

Otthon takaritas helyett a takaron dolgoztam, mar vagy 10 centis. eljutott abba a fazisba, amikor mar nem tudnam megallapitani, hogy tenyleg jol nez-e ki, mert en annyira vakon elfogult vagyok, hogy tetszik minden sora. Kicsit kezdek egyebkent befordulni a horgolasba, nem is tudom, mikor torolgettem utaljara port, es mintha mostanaban sorozatban Bandi csinalna a vacsorakat. Szoljatok ram.

 

1 komment

Címkék: mindennap

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr481876929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2010.03.31. 13:59:06

Hello, a közepes unokahúgok másik városban lesznek, és csak kedd este ruccannak le Tszm-re, a legnagyobb unokahúgoddal viszont vasárnap kora estig tudok szolgálni, és biztos-biztos, hogy élvezni fogja kreatív nagynénje társaságát. (Khm-khm, egy kis fuvolagyakorlás is ráférne, de ezt ne mondjátok meg TB-nek, mert joggal lesz rám mérges. Majd megoldjuk kettesben valahogy.)
süti beállítások módosítása