Nils Holgersonné 2010.04.13. 20:09

libikóka

Nem feltetlenul mondanam, hogy a kedvenc jatekom volt, de ketsegtelenul jo moka. mondjuk neha kicsit unalmas volt.

Szabalyos idokozonkent kiborulok, mondjuk ugy ket-harom hetente. Ez nem mindig derul ki a blogbol, csak ha nagyon kiborulok, mint az megtortent a mult heten. A tobbirol jobbara csak TB tud, meg nehany eppen a kozvetlen kozelemben tartozkodo. Ilyenkor borzasztoan sötéten latom a jovot, nincs kiut, vagyis mostmar nincs, bezzeg ha kicsit hamarabb osszekaptam volna magam, megvaltozom, megteszem, meglépem, megcsinalom, stb. Mostmar kesz, vege, mindent elrontottam a kronikus lustasagommal, soha tobbet nem lesz jo, es ezert csakis magamat okolhatom. (ez a legrosszabb resze, hogy megcsak nem is foghatom masra)

Aztan ugy kb 1-2 nap utan, miutan kibogtem magam, kezdem kicsit derulatobban szemlelni a dolgokat. Ha most osszekapom magam, meg lehet belolem ember. Meg vihetem valamire. Meg nem kell mindenrol lemondanom, es elasnom magam egy fenyoerdoben. Meg fiatal vagyok, meg szep vagyok, meg nincs minden veszve. Ez a fogadkozasok ideje: mostantol kemenyen, odafigyelve, celtudatosan. Mindent a maga idejeben, nem masnapra halasztgatva, nem ellógva, nincs elblicceles, nincs keson kelés. Szabalyok vannak, rend, es tisztasag, mind kint és bent. Optimista vagyok, tele energiaval, mosolygok az utcan, es lenduletesen lepek. Minden rendben lesz.

Aztan meg eltelik 1-2 nap. A minden rendben lesz erzes egyre erosodik, ezzel forditottan aranyosan csokken a lendulet a jarasomban. Mosolygok es jol erzem magam a boromben, hiszen valahogy biztos lesz, meghozza a legjobban, pont ugy, ahogy nekem arra szuksegem lesz. A szabalyokat puhitom, a hatarozott célok kissé elmosodnak a fejemben. Boldog vagyok, hiszen mi bajom eshet?

Boritekolom a kovetkezo kiborulast mondjuk ugy két, két és fél hét múlva.

Addig meg jól érzem magam.

Szólj hozzá!

Címkék: kira

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr61918780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása