Az elmúlt hónapokban rengetegen írtak nekünk hasonló témában, nekik szól ez a kis montázs, amiben lerántjuk a leplet T.B.-ről a sportemberről.

 

Régóta olvasom a blogot, szeretnék egy képet Tébéről, ha lehet félmeztelent.

H. Tiborné - Budapest

 

Sziasztok!

Nem lehetne hogy legyenek erotikus képek TBről???olyan amin izzad,léciléci

Timi - Zalaegerszeg

 

Helló. Nekem csak az lenne a kérdésem, hogy a feleségem régóta nyúz, hogy nem lehetne-e neki élőben találkoznia Tévével vagy legalább egy dedikált képet ha küldene neki vagy ha mégsem akkor valami férfias képet ide az internetre olyat ahol látszik az izma.

név és cím a szerkesztőségben


 

Hali. Tb gyúr tényleg,vagy ez csak duma?

Sanyi - Szolnok

 

Egy szerencsés olvasót ki is sorsoltunk (bal felső kép), aki a múlt héten együtt edzhetett Bandival, a kép alatt az ő beszámolója olvasható.

 

 

Együtt izzadtam Bandival


Mikor értesítettek az Előretoltról, hogy együtt tornázhatok Bandival, a torkomban dobogott a szívem. Nagyon izgultam a találkozás előtt, hogy fogom-e bírni a tréninget de T.B. eszméletlen kedves volt. Pedig eleinte megilletődtem már csak a méretein is - én is magas vagyok 178 cm, de Bandi legalább két méter- de ahogy belelendültünk rögtön elszállt minden gátlásom, és úgy végigtoltuk a kilencven percet, mintha ezer éve ismernénk egymást. Írt nekem egy edzéstervet, és megígérte, hogy egy hónap múlva ismét találkozunk, hogy megbeszéljük a továbbiakat.


Köszönöm a lehetőséget, szuper volt :)

Agnes

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr282000752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruju 2010.05.13. 22:06:24

Ez jóóóóóó. Bár én bírtam a sejtelmességet, hogy csak a "husi lábát a helyes ki papucsban" ismertem, és a többi rám volt bízva, de azért így sem csalódtam :-DDDDDDDD

TáltosBandi 2010.05.14. 11:59:02

@ruju: Igazán köszönöm az elismerő betűket. Sőt, ha tudnád milyen figyelmesen vezetek, és még a mekit is imádom ;)

missMarple 2010.05.14. 13:39:58

*Páratlan arcél!.....ja....izmosnak tűnő karok....(így gondoltad?)

bonifácia 2010.05.14. 13:58:32

A világ rossz, az ember szenved, semmi jó nem várható senkitől.ez alap.de ezek a képek.és akárhonnan nézem,mindig csak rám néz, engem figyel.jó ember.erős ember.lehet.hol kondizol én Hősöm?

ruju 2010.05.14. 16:12:01

Óóóóóó, TB, sajnálom, hogy számunkra nincs közös jövő, már csak az általam oly nagyra becsült b. NH-né miatt sem... Ebből születnek a nagy drámák, legalább van isnpiráció. Múzsa. (Múzsó, ha hímnemű?)

:-DDDD

Bp-i 2010.05.14. 17:21:44

Vééééégre!

Ismerek pár "nagy izmit", de Ők mind szteroid növendékek.
De amit Bandi csinált a testével az maga a Testépítés!
Gyönyörű, kidolgozott izomzat, tipikus acél testen, brutál ruha.
Szerintem abszolút 2010 Hard Body !!!
Egy budapesti edzőterem oszlopos tagja...
Az eredeti levelet, több mint 500 edzőtársam is aláírta...

babaBonBon 2010.05.14. 17:28:25

Mától te vagy a példaképem...

Ifj. Kerpelen Bence, 29 éves programozó.
Igaz még csak 36 kilogramm vagyok és az edzéseket gyakran be kell fejeznem, mert szemüvegben nehéz, anélkül meg nem látom a súlyokat.

TáltosBandi 2010.05.14. 17:53:27

@bonifácia: Megható sorok, egy nagyszerű olvasótól. :)

TáltosBandi 2010.05.14. 17:54:16

@ruju: Egy másik dimenzióban talán. :)

TáltosBandi 2010.05.14. 17:56:11

@Bp-i: Ez az egyik legszebb komment a blog indulása óta. Az egyik szemem sír, a másik meg másfeles (mínuszos).

:))

TáltosBandi 2010.05.14. 17:57:27

@babaBonBon: Én is 29 évesen kezdtem, és akkor még csak 34 kiló voltam. (szemüvegben)

ELŐRE!
süti beállítások módosítása