Vasárnap van, nagyon későn keltem, leszedtem a tiszta ruhát, összehajtogattam, elpakoltam a szekrénybe, elraktam a szárítót, kicsit összeraktam a szobát, kényelmesen megreggeliztem, magazint olvatam, kipakoltam a mosogatógépet, bepakoltam a koszos cuccokat, előkészítettem az ebédre a húst, odaraktam sülni, meghámoztam a krumplit, megfőztem, rendberaktam a konyhát, bekapcsoltam egy kis Amy Winehouse-t, neteztem, posztot írok, közben kész lett az ebéd, de

A HÁROM FÉRFI A LAKÁSBAN MÉG MINDIG ALSZIK!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr682411672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2010.10.31. 19:57:32

És fekeltek, megették az ebédet, majd a tele pocakra és az esti programra hivatozva visszafeküdtek aludni ugye? ;)

ruju 2010.10.31. 20:12:12

Aha, szóval te se csinálsz soha semmit egész délelőtt... És milyen rohadt idegesítő egyedül végiguntakozni az időt...

:-DDD

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.11.01. 12:13:17

@vackor1b: nem, szerencsére nem, ha egyszer felkeltek akkor másnap reggel 6-ig nagyon aktívak voltak

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.11.01. 12:14:27

@ruju: egyébként tényleg ez volt a legrosszabb, hogy én szívesen hámozom a krumplit, na de egyedül?? így unalmas
süti beállítások módosítása