...akkor a jobb lábam rövidebb, mint a másik.

 

Reggel, mikor erre rádöbbentem, még vicces bejegyzésnek szántam, de mostmár egyre jobban parázom, mi van, ha tényleg? ez kóros? milyen más tünete van annak, ha az egyik lábam rövidebb? Hátfájás? És van rá valami kezelés? (igen, PG, tudom, hogy egy furésszel sok mindent meg lehet oldani, de esetleg valami más ötlet?)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr762419150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babaBonBon 2010.11.03. 17:29:02

Járj el úszni vagy futni: lehet, hogy gerincferdülés vagy hanyag tartás miatt van. Az MBT nem segít? Lehet, hogy amiatt van???
Ó Te jó ég!

babaBonBon 2010.11.03. 17:32:06

Amúgy meg: ki varrta azt a nadrágot?

babaBonBon 2010.11.03. 17:35:24

Ja még van egy kezelés típus, ami nem hangzik túl jól: kapcsokat raknak a lábszárcsontba (vagy a combcs.ba) és mindig húznak rajta valamennyit (mint a fogszabályozón) így szép fokozatosan hosszabb lesz, de szerintem ez baromira fájhat... Talán jobban jársz ha felvarrod a hosszabb nadrágszárat, úgy nem olyan feltűnő :-)

filotás lili 2010.11.03. 18:36:13

Nekem is ez a problémám. (Szóval, igen, lehet hinni a nadrágnak!) Én rendszeresen gyógytornászhoz járok (nem részletezem, hogy milyen ortopédiai problémákkal, mert megijednél). De ez nem jelent semmit, mert bizonyos mértékben normális, hogy az egyik lábunk rövidebb a másiknál. Ha eddig nem fájt a hátad/derekad/csípőd/vállad/nyakad/térded, nincs nagy baj. De hogy ne is legyen: irány a jógaóra.

TáltosBandi 2010.11.04. 12:54:45

Csak a farmertáskáról jutott eszembe, (23=20), hogy ezt le is mérted, vagy csak megérzés? Persze ha lemérted, az sem garancia. :D

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.11.04. 13:16:33

@TáltosBandi : :))))))))))))))

@babaBonBon: nem én varrtam - ezért hiszek neki :) -

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.11.04. 13:17:46

@filotás lili: nem fáj semmim, szerencsére, pedig már évek óta ilyen (a nadrágok tanulsága szerint, mert mindig a jobb oldal lóg le jobban), csak eddig nem vettem észre az összefüggést - talán még benne vagyok a normális kategóriában

(ha Bp-n laknék, azért elkérném a gyógytornászod számát)

filotás lili 2010.11.04. 17:52:03

@Nils Holgersonné: Ha még nem fáj semmi, akkor jógával meg lehet előzni. Megnyugtatás végett egyszer is érdemes eljönni a gyógytornászunkhoz. Én is két havonta járok kontrollra, itthon gyúrom a gyakorlatokat.

nux vomica 2010.11.04. 20:10:57

lehet,hogy a csípőd nem vízszintes, "hahaha"lejjebb áll, így az egyik nadrágszár lelóg

filotás lili 2010.11.04. 21:22:03

@nux vomica: pontosan így van. Kérdés, hogy mekkora az eltérés. NH-né: állj a tükörrel szembe, keresd meg a medencecsontod felső szélét az egyik, majd a másik oldalon. Hány mm/cm a különbség?
süti beállítások módosítása