Mint már említettem valahol, a cégnél egyre nagyobb hangsúlyt kap a biztonság. Egyelore nem támadtak meg minket, de hát ki tudja, ugye. Mondjuk a fobejaratnal reggel 8 es este 6 között nem kérnek belépo kártyát, egyébként igen, és a lift egyelore karyta nelkul is hasznalhato, de a liftbol kilepve barmelyik emeleten mar csak magneskartyaval lehet beljebb jutni a laborokhoz vagy az irodakhoz. Elobbihez csak ugy, ha athaladsz az oltozon, ahol elvileg cipot is kene cserelni, de ezt senki sem teszi meg naponta kettonel tobbszor. A teherlifthez vezeto ajtot is csak kartyaval lehet nyitni (vagyis azt pusztan kezzel is, csak akkor eleg hangosan megszolal a riaszto). A lepcsohazbol viszont csak kulccsal lehet kijutni, kiveve a foldszinten, mert ott bejutni lehet csak kulccsal, kifele siman nyilik. 

Tegnap le kellett mennem az állatházba, el is indultam a cuccommal, meg a kartyammal, de a teherliftet epp szereltek (szeretnem hinni, hogy szereltek, bar meg delutan sem lehetett hasznalni). Jobb hijan ki kellett lepnem a laborteruletrol (a veszkijaraton keresztul, mert nem akartam a laboros cuccokkal atmenni az oltozon), es leballagni a lepcson a minusz masodikra, ahol radobbentem, hogy nincs nalam a kulcs, tehat nem tudok a lepcsohazbol kijutni. Cuccot leraktam a foldre, kimentem a melygarazsba (arrafele nem kell kulcs, ez a veszkijarat, ha valaki kizarja magat), atlaviroztam a kocsik kozott a szemelylifthez, fel a masodikra, magneskartyaval bejutottam, at az oltozon, el a folyoso vegeig az szobamhoz, ott a kulcsot felkaptam, vissza a lifthez, sima ajton at, melygarazs, megint ajto, cuccomat felkapom, egy ajto kulccsal, egy ajto magneszarral, es mar bent is voltam az allathaz elotereben. (meg egy magneses ajto, aztan atoltozes, innen az allatokig meg meg egy atlag 5-6 perc, itt olvashato).

Még jó, hogy nem siettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr582438509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása