A múltkor egyébként, mikor azt írtam, hogy csak 1 olvasónk volt (és azt gondoltam, biztos az ünnepek miatt), tényleg a statisztika hibádzott, mert az aznapot két sorban jelenítette meg. Szóval igaziból 38 olvasónk volt október 31-én. Köszönjük!

(csak azért írtam meg, hogy ne gondoljátok, hogy ilyen béna blogot olvastok, amit csak a saját írója látogat)

 

5 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr112452010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PraktikásMaimoni 2010.11.16. 16:20:06

Nekem ez az egyik kedvenc blogom. Imádom olvasni. Őszinte rajongással: Maimoni

ruju 2010.11.16. 17:20:22

Én is szeretlek titeket, csak nem mertem eddig leírni, mert még itt is megkapom, hogy "púderezem" TB urat :-DDDDD (Holott, őszintén, ő nekem csak egy kellemes mellékszál itt :-DDDDD)

TáltosBandi 2010.11.16. 23:38:48

@PraktikásMaimoni: Ezt eszméletlenül köszönjük. Te vagy az első sztárblogger olvasónk.

TáltosBandi 2010.11.16. 23:39:29

@ruju: Neked is eszméletlenül. Te vagy az első mellékszálam.

PraktikásMaimoni 2010.11.17. 14:38:58

@TáltosBandi : Ez annyira édes, ha majd egyszer tényleg sztárblogger leszek, mindenkinek mutogatom, hogy ti már mikor megmondtátok...
süti beállítások módosítása