Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Attól függ. Szerintem én egészen sohasem, de nem is biztos, hogy ez baj. Tizennégy évesen azt hittem a tizennyolc lesz a vízválasztó. Huszonnégy évesen kiröhögtem azt a kis pöcsöt aki tizennyolc évesen voltam. Harmincegy évesen elfogadtam, hogy lehet, hogy ötvenévesen megmosolygom majd azt aki ma vagyok.

Itt szeretném kinyilvánítani, hogy bár néha úgy tűnhet, hogy a legliberálisabb (bármit is jelentsen ez) vagyok a családban, de néhány dologban konzervatív nézeteket vallok.

Jólesik, ha minden évben november 20-án felhívnak és azt mondják: -Boldog szülinapot! Vagy küldenek egy sms-t akár olyan béna szöveggel is, hogy: -Boldog szülinapot! Vagy egy emailt. A legjobb azért a hívás. Persze ezt nem lehet elvárni. Pontosabban el lehet, csak az gáz. De ebben a dologban gáz vagyok. Szóval nyugodtan kövezzetek meg, de öregkoromra szentimentális lettem.

Itt egy lista azokról a rokonaimról (barátaimról) akik nem írtak sms-t, nem írtak emailt, és nem hívtak fel:

Olyan sorrendben amennyire elvártam volna.

1. Édesanyám

2. Öcsém aki a családban a legizmosabb, húgom aki nem megy Kínába, másik húgom akinek Renault-ja van.

3. Legjobb barátom. (Így jelenleg a második legjobb.)

4a. A titkárnő aki szexel miközben csetelünk.

4b. A doktornő akivel füvezni szoktam.

5. A 18-as villamos bajszos vezetője.

6. egy MTA doktor, akivel hosszú téli estéken magfizikáról szoktunk vitázni.

 

A mellettem ülő gyönyörű kislány idén nem hívott, a mellette ülő T-mobilzoknis tejfelszőke igen.

Továbbá itt szeretném tisztázni, hogy az, hogy nem kérek ajándékot és azt mondom nem kell semmi, az nem vonatkozik a mindenkori élettársamra, barátnőmre, feleségemre.

Ez egy frázis amit csak úgy mondok.

A torta nem ajándék.

Nem számít, hogy előtte kapok valamit, aznap is kell.

Ajándék bármi, ami be van csomagolva és megkapom.

Nem kell nagy dologra gondolni.

Írok egy példát, hogy mindenkori élettársam, barátnőm, feleségem (csak ezekre a státuszokra vonatkozik az ajándékozási kötelezettség) megértse, hogy mi az ami szerintem ajándék.

Ha nincs semmi pénze és már ideje sincs és elfelejtette, hogy aznap van a nagy nap akkor is ki tud találni valamit ha ismer, szeret. Én ismerem és szeretem magam, szóval hoztam volna magamnak a cégtől ahol dolgozom egy zsugorfóliányi szénsavas vizet becsomagoltam volna és kész. Ingyen van igaz, de a hazacipelés meg az ötlet az szuper.

Szuperhiper.

Most összekaptunk ezen jelenlegi élettársammal, barátnőmmel, feleségemmel (megfelelő aláhúzandó), hogy van-e jogom kiteregetni magánéletünk ilyen jellegű, titkos hullámvölgyeit?

én:  - Húsz év múlva, szerinted nem fogsz ezen nevetni?

ő:    - Három napja sírok rajta. Nem tudom miért nevetnék húsz év múlva?

:D

És a legdurvább a végére! A fenti hat pontból álló listán, csak egy kitalált személy van.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr292466033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2010.11.22. 18:44:44

Khm-khm. Mi lenne, ha megnéznéd a nemfogadott hívások listáját a hiper-szuper iPhone-odon? (Vagy az elázott, és most csak egy olyan ósdi vonalas van, amelyiken nincs ilyen funkció?) Arról nem tehetek, hogy nem vagy a születésnapodon egész nap elérhető. Én ezeken a napokon minden hívást felveszek, mert mit lehet azt tudni... Sms-t meg azért nem írtam, mert én sokkal jobban szeretem, ha felhívnak, mint ha sms-t küldenek. Emailt meg azért nem írtam, mert az már gáz szerintem, illetve csak távolabbi ismerősök között jön szóba, és ha mindehhez még hozzáteszem, hogy egész nap nem is voltam gépközelben (ezt úgysem hiszed el, végülis annyiból nem is igaz, hogy kikapcsolt gép közelében voltam)... Meg az is igaz, hogy többször eszembe jutott a nap folyamán, hogy hívjalak, csak mindig próbáltam optimalizálni (azaz egyről legalább kettőre növelni) a jelen levő potenciális felköszöntők számát, és ez nem nagyon sikerült. Írjak még további magyarázkodásokat, vagy elhiszed, hogy szombaton legalább ötször eljutottam odáig, hogy "jaj, fel kell hívni most azonnal TB-t" (vannak tanúim rá) és legalább egyszer eljutottam odáig, hogy fel is hívtalak (volna, ha felveszed). És én nem szoktam megsértődni azon sem, ha egyik-másik testvérem csak egy-két nappal később hív, mert tudom, hogy gondoltak rám, nemcsak ezen a napon, hanem máskor is. És most is van pár tanúm, hogy ma előbb hívtalak sikeresen, minthogy a bejegyzést olvastuk volna :-)

Ami meg a mindenkori barátnődet illeti, nem Te mesélted, hogy a szülinapodon kimenőd van? Biztos azért nem vitt haza semmit pont aznap, mert azt gondolta, hogy nem is leszel otthon. Én speciel már annak is örülnék, ha a mindekori barátom/élettársam/férjem legalább hazajönne aznap a kedvemért, és velem töltené az estét, de ezt az elmúlt öt-hat évben nem sikerült elérnem.

TáltosBandi 2010.11.22. 18:53:10

@Gem: Hm. Játékszagot érzek a levegőben. Olvasóink szavazhatnának, hogy a mentegetőzők közül ki, kicsoda? Vajon Gem a húgom aki megijedt Kínától? Esetleg egy bajuszos tujaterelgető?

Vagy én beszélgetek saját magammal, hogy növeljem a kommentek számát?

:)

missMarple 2010.11.22. 19:14:48

Nem vagyok a szomszédod,de ismerem az Édesanyád.Ennélfogva meglepne,ha nem gondolt volna reád.Tudod,már koros a személy,sms,e-mail,vagy mobil versenyében győzött a posta.Fogsz te még elnézésért könyörögni!!!

Gem 2010.11.22. 20:02:17

@TáltosBandi : Igen, ez a játék nekem is eszembe jutott! főleg, miután heves tiltakozásom eredményéül mégiscsak értelmesebb listát írtál, mint az első változat :-) gondolkodtam egy félpercet, hogy aláírásnak beírjam-e a listabeli titulusom

filotás lili 2010.11.22. 20:31:31

Most már értem már miért nem örültél, amikor két nappal a nagy nap után valaki, akinek nem is kéne tudnia, hogy születésnapod van, felhív a jókívánságaival. Én nagyon boldog leszek, ha majd július 10-én felhívsz! :-) (Egyébként ez nem úgy van, hogy 8 napon belül még érvényes?) És a torta az miért nem ajándék?

TáltosBandi 2010.11.22. 21:24:38

@missMarple: Ha a postai bélyegző dátuma nov.20. akkor jogos. :)

TáltosBandi 2010.11.22. 21:33:28

@filotás lili: Úgy vagyunk szocializálva, hogy a torta jár. Ami jár, az nem ajándék.

Az ajándék ami nem jár, hanem pluszban kapod, és be van csomagolva.

Kivéve a gépjárművek halmaza. Azok csomagolás nélkül is pontot érnek.

Ne vitatkozz velem. Most töltöttem ki egy IQ tesztet. :)

ruju 2010.11.22. 21:58:38

Ó, hát isten éltessen sokáig! Nekem támadhatatlan alibim van, bár az is igaz, hogy nem az én köszöntésemet hiányolod, amin én eggggggyáltalán nem sértődöm be, hagyom, hogy családon belül hányjatok szemre egymásnak, de azért boldog szülinapot innen (is).

Szegény csajodat meg ne kínozd már, én simán elhiszem, hogy most sír miattad és rossz kedve van, és ettől meg minden még rosszabb.

No, cincáljátok egymást tovább békességben (?), szeretetben.

borisvian 2010.11.23. 08:38:59

a T.mobil zokni mindent ért és megért. A torta tényleg nem a legszerencsésebb ajándék. A születésnapokat a korral már nem veszik sajnos olyan komolyan és elvárják, hogy te is felejtsd el lehetőleg. Ami a legjobb barátodat illeti, őszinte részvétem, szívesen megosztom veled a tőle kapott kókuszrudam.

ölellek

borisvian 2010.11.23. 08:40:54

ps.: egy két embert nem tudok megfejteni a képen: kék-piros csíkos póló, illetve a bal szélső lány..

borisvian 2010.11.23. 08:41:30

psps: Harisnyanadrág rulez!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.11.23. 08:58:58

@borisvian: nem tortat kapott ajandekba. Kapott ajandekot, olyat, aminek tökre örült, csak nem _aznap_, hanem mar kicsit elobb.

babaBonBon 2010.11.23. 09:05:40

Én maximálisan megértelek!
Szerintem sem fogsz ezen röhögni később sem...
Esetleg azt tudom elképzelni, ami velem történik: már nem a sajátomon sértődök meg, hanem a gyerekén! Ha elfelejtik, hogy születésnapja van, vagy mondjuk ha elfelejtik, hogy megszületett!
És utálom amikor mentegetőznek, hogy tudod mennyit gondoltunk rád? Mindig beszélgettünk rólad, hogy jaj így meg úgy, meg hányszor mondtuk, hogy fel kéne már hívni, el kéne már menni. Szerintem ez simán rosszabb, mint ha elfelejtik. Mert ha elfelejti arról nem tehet, de ha tudja és úgy nem keres az rosszabb nem? (Gemet megértem, ha tényleg keresett ott a pont)

Úgyhogy szerintem nem mentsége a kis pirospólósnak, hogy aznap este azt mondta: "Ma van V.nak a születésnapja"

TáltosBandi 2010.11.23. 09:19:16

@borisvian: Bal szélső a nővérem, a másiknál abban bíztam, hogy te majd úgyis tudod.

TáltosBandi 2010.11.23. 09:23:22

@babaBonBon: Tényleg ezt mondta? Tök aranyos. Dehogynem mentség. El is van boronálva. :)

TáltosBandi 2010.11.23. 09:25:13

@babaBonBon: Az, hogy valakit megcsörgetsz egyszer egy pillanatra, reménykedve, hogy nem hív vissza és aztán többször nem keresed, az csak egy negyed pontot ér. ;)

TáltosBandi 2010.11.23. 09:26:25

@babaBonBon: Remélem, hogy ahogy telnek az évek, egyre okosabb lesz. És nagyon hamar nevet majd, minden régi butaságon. Szeretem mikor nevet.

babaBonBon 2010.11.23. 09:35:33

@TáltosBandi : Jaj én összekevertem. Azt hittem fordítva mondtátok és neked kéne nevetni azon, hogy elfelejtették. D.-nek felolvastam telefonon, kissé megnyugodott mikor azt is hallotta, hogy tök aranyos :-)

TáltosBandi 2010.11.23. 10:17:28

@babaBonBon: Azt hitted én sírok három napja? :D ez kemény.

filotás lili 2010.11.23. 10:18:13

@TáltosBandi : Tényleg nem vitatkozom, mert én még sosem töltöttem ki IQ-tesztet. Csodálom a bátorságodat.
És hogy tényleg nem vitatkozom: a torta valóban minden körülmények között jár, az igaz.

TáltosBandi 2010.11.23. 10:26:31

@filotás lili: Ott a link a posztban. Ha lesz egyszer nyugodt háromnegyed órád, veselkedj neki. ;) Nekem visszahozta az évekkel ezelőtt eltűnt önbizalmamat.

Bp-i 2010.11.23. 11:33:55

Kedves 31 éves (Fiatal)Barátom!

Véleményem szerint, kicsit elkapkodtad a "Mikor lesz érett egy férfi?" című írásodat.

Én, aki szerettelek volna Születésnapodon felhívni, megköszönteni, azt kell látnom, lezártad az ünneplésre szánt időt, lehetőséget.

Pedig nem tehetted volna!
Hiszen 1979 november 20.-a keddi napra esett, és én, így szerettem volna egy igazi, nosztalgikus "Boldog Születésnapot" kívánni.
Bár nem sikerült azt a fantasztikus tervet kiviteleznem, amit egy igaz barátom tett annak idején, aki a Bécsi Szimfonikusokkal játszatta el a Happy Birthday-t.
A mellékelt fénykép sem készülhetett 1985 november 20-án, hisz szerdán tanítás volt, a kisfiú óráján pedig dél körül járt az idő, a kislány fehér harisnyája meg arról tanúskodik, hogy nem mocskolta be a novemberi csizma...

Amúgy ki kell ábrándítsalak, mert a felnőttek nem a Te születésnapodról beszélgettek a konyhában, hanem:
Férfiak:
milyen eredménye lesz Lázár György (magyar miniszterelnök) franciaországi látogatásának. Talán jobb gazdasági helyzetben, könnyebb lesz ennyi éhes szájat betömni...
A szomszéd asszonyok meg:
a fegyveresekről, akik elfoglalják a mekkai Nagymecsetet, 6000 zarándokot túszul ejtenek, de Ti csak ünnepeljetek, tömjétek a fejeteket tortával...

Engedj meg még egy észrevételt.
Miért pont békát kaptál a szülinapi tortádra?
Te lennél az undok béka?
Talán a szüleid azt akarták közölték Veled, javulj meg, mert nem szeretünk?
Vagy csúnya vagy? Ronda béka? Soha nem lehetsz Királyfi?
Szegény Bandi, 31 évesen kell szembe nézned ezekkel a szörnyű tényekkel, rejtett, kimondatlan érzésekkel...
Bocs, de tőlem ezt kapod...

u.i.:
Nekem mi jut eszembe -vicces mi "Jut eszembe" (ha-ha-ha)- a Szülinapodról?
Krokodil könnyek. :-) Ez jó...

képmutató könnyek, tettetett részvét; az elnevezés maga pedig onnan ered, mert a régi néphit azt tartotta, hogy a krokodil, hogy áldozatait közelebb csalja magához, kis gyermekek siránkozását utánozza, továbbá, hogy a krokodil ugyanakkor, midőn áldozatait fölfalja, egyúttal siratja is azokat.

Forrás: Pallas Nagylexikon

Érdekesség!!!

Amerikai kutatók vizsgálatai szerint a krokodilok valóban könnyeznek zsákmányuk elfogyasztása közben – ezzel a felfedezéssel egy több évszázados közhely nyert alátámasztást. Mert mint kiderült a hüllőknek evés közben nem csak benedvesednek a szemeik, hanem könnyzacskóikból szabályosan áradnak könnyeik.

Az egész kutatás egy neurológiai eset hatására kezdődött el, miszerint egyes arcidegbénulásban szenvedő betegek könnyeznek evés közben. Erről értesülve vizsgálta meg Kent Vliet a Floridai Egyetem zoológusa, mi állhat a krokodilkönnyek hátterében. Négy állatkerti kajmánt és három aligátort vett filmre evés közben.

Kiderült, hogy a hét állatból öt könnyeket hullatott. Persze nem az áldozat iránt érzett együttérzésből- magyarázta a zoológus. Mivel az állatok táplálkozás közben igen hevesen szuszognak, levegő préselődik át orrüregükön, ami a könnyzacskókhoz jutva könnyeket présel ki- véli Vliet. Az állatkert krokodiljaira azonban nem terjedt ki a vizsgálat, mivel azok a kajmánoktól és aligátoroktól eltérően a vízben fogyasztják el áldozatukat.

Bocs, kicsit sok lett... Sziasztok!

borisvian 2010.11.23. 12:02:03

@TáltosBandi : A nővéred megismerem. a másik balra gondoltam, ami a jobb tulajdonképp :)

vackor1b 2010.11.23. 12:03:46

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa. Hogy én is mentegetőzzek! De, de eszembe jutottál aznap és szokás szerint elkövettem azt a hibát, hogy azt gondoltam, akkor hívlak majd, ha a gyerekek itthon vannak (szokás szerint apás hétvége volt). Aztán vasárnap megint csak szokás szerint borzalmas későn és hisztis állapotban kaptam vissza a gyerekeimet így nem volt választásom, vacsi után irány az ágy. Mire hétfő lett, tele volt a hócipőm a tűdőgyulladásommal és nem is voltam hajlandó azzal törődni hogy mi mindennel vagyok elmaradva. De tegnap ugyan nem a te mobilodat hívtam, hanem a barátnő/élettárs/feleség-ét, mert vele is szerettem volna beszéni, de vele sem sikerült, mert este nem vette fel a telefont. Excusalas befejezve, este hívunk! :S Ja és a többit majd élő szóban kommentálom ;)

babaBonBon 2010.11.23. 12:04:38

Hűűű micsoda indulatok!!!

filotás lili 2010.11.23. 21:53:15

@TáltosBandi : Jót kacagtam, meg gondolom minden olvasód. "Elveszett önbizalom"????????? Milyen álszent duma ez?
És miből gondolod, hogy nekem kell háromnegyed óra egy ilyen teszt kitöltéséhez? :-)

Gem 2010.11.23. 22:10:25

Szerintem egész jó a merítésed, nem tudom, mit panaszkodsz. Nekem ugye tegnap volt a névnapom, és egyedül anyukámnak jutott este kilenckor eszébe, hogy felköszöntsön, neki is csak azért, hogy egyből közölje minden jelenlévővel, hogy őt is fel kell köszönteni, mert őt is így (is) hívják. Összesen ennyi jutott tegnap. Ha ehhez hozzászámolod, hogy az éppen aktuális élettársam/barátom/naaznem számára az én születésnapomon és mindkét névnapomon számára sokkal fontosabb személyek születésnapjai vannak, vagyis egyetlen egy ünnepem sincs, ami az enyém lehetne, akkor rájössz, hogy milyen szerencsés flótás is vagy Te. Igaz, ezen okból kifolyólag három hónappal ezelőtt közöltem vele, hogy ezentúl átteszem a névnapom egy másik dátumra, csak az a baj, hogy elfelejtettem, hogy három hónappal ezelőtt milyen dátumot is mondtam neki...

filotás lili 2010.11.23. 22:11:29

@TáltosBandi : Úgy látom az "Öcsém aki a családban a legizmosabb" meg sem próbált mentegetőzni. Vagy valójában azt akarta mondani, hogy szégyenkezésében óriási könnyekkel itatja a spájzba belopózó egereket?

TáltosBandi 2010.11.23. 23:13:19

@Bp-i: Mondom. El van boronálva. :)

TáltosBandi 2010.11.23. 23:15:09

@vackor1b: Tudsz villamost vezetni? Mert kezdenek fogyni a helyek a listán.

TáltosBandi 2010.11.23. 23:17:48

@Gem: Na ez korrekt volt. :D Kicsit sajnálhatod magad a klubomban.

TáltosBandi 2010.11.23. 23:19:13

@filotás lili: neeeem. A bőgőmasina én voltam. :)

babaBonBon 2011.05.13. 18:58:15

Nekem meg ma van a szülinapom. De mert a párommal tegnap támadt egy nézeteltérésünk (vitának nem nevezném, annyira nem volt erős!) ma egész nap (ezidáig legalábbis) egyetlen szót sem szólt hozzám. Helyette fogta Jorcikát és amíg én pihentem elmentek valahová, ahonnan azóta sem jöttek meg. Én egyedül Őtőle vártam igazán köszöntést, de ezt kaptam. Ehhez képest Neked egész jó volt a szülinapod, nem?
Ja és vackor1b-nak üzenem (egyszer régen írta, de valahogy nem tudott azóta sem kimenni a fejemből), hogy nem! Nem mindenki olyat kap, amilyet érdemel. Ekkora aljasságot senki nem érdemel. Legalább a szülinapján nem...

TáltosBandi 2011.05.13. 21:28:22

@babaBonBon: Még várd ki a végét. Lehet, hogy rosszul indult a nap és a végére megjavul.
süti beállítások módosítása