Szerintem általában elég normálisan szoktam viselkedni az emberekkel, inkább toleráns vagyok, mint nem, mosolyogni is szoktam, és ritkán szólok be bárkinek is.

De van egy barátnőm, akivel nem tudom magam visszafogni. Nagyon hasonló helyzetben vagyunk, a korunk, a családi állapotunk, a munkánk, a barátaink, mondhatni tökugyanolyan.

És elég sokat vagyunk együtt, szinte állandóan, hát megvan rá minden eszközöm, hogy pokollá tegyem az életét. Szoktam szívatni a munkájával: nem ciki, hogy mindjárt 30 vagy, 5 éve küzdesz különféle laborokoban a doktoriért, amiből igaziból eleged van, nem is ezt akarod csinálni, akkor minek kínzod magát? Elég lenne neked valamiféle kis munka, minek az akadémiai fokozat? Nem értesz hozzá, nem értesz hozzá, megbuktál, megbuktál, béna vagy, béna vagy, bibibááááá. Bénább vagy mint én, is ez már nagy szó, na, milyen érzés, hogy ezt így a szemedbe mondom?

Minden reggel, még munka előtt elkedvetlenítem, megint egy sz@r 9 óra, megint nem fogsz semmit se előrejutni, miért nem vagy hatékonyabb? tök mindegy, mit fogadsz meg, úgysem fogod tudni megtartani, mert lusta vagy, lusta, lusta luuuuuuuuusta. Szegény, jó, hogy el nem sírja magát reggelenként.

Aztán meg ez is jó szokott lenni: miért nincs még rendes állásod? másnak ennyi idosen már felelossegteljes feladatai vannak, sokkal jobban keresnek, mint te, más ilyenkor már megvette az elso lakását, te mikor fogod a tiedet? jaaa, még kidobod a pénzt pár évig albérletre, értem. Te tudod. De más ilyenkor, harminc évesen már azért félre tudott tenni valamit. ... így akarsz elobbre jutni? Harminc éves vagy, miért nem fejezted be az egészet hamarabb? Már két éve is azon nyafogtál, hogy eleged van a doktoriból, és még miindig csak itt tartasz? Miért nem dolgoztál rendesen? Miért nem feküdtél neki rendesen? Mindenkinek sikerül, csak neked nem?

És ha már itt vagyunk, miért nem szültél még? Nem olvasod a magazinokban, hogy harminc előtt kell szülni? Lekéééésted, barátném, ez a vonat már elment. Hogy akarsz így több gyereket? egymás utááán?? és akkor ki fog dolgozni? Mibol akarsz megélni? nem hangzik túl jól, valld be. Más harminc és negyven között már rééég a karrierjével foglalkozik, te meg akkor esel ki az egészből. Nem fog menni, ezt már most megmondhatom. Én csak tudom, hasonló helyzetben vagyok, csak hát valljuk be, reálisabban látom ezeket a dolgokat.

Perverz örömöm, ha ilyeneket mondhatok valakinek.

Te, kreatív? hát, biztos, csak nem nagyon látom, hogy csinálnál is valamit. Mióta ígérgeted azt a sálat a pasidnak? Ja, elirigyelted a varrógépemet, végülis dekorációnak jól mutat. Majd néha porold le.. pár év múlva eladhatod a vaterán, alig használt, hahaha.

Nem gondoltad még, hogy kicsit gyakrabban kéne takarítani? Hogy gáz, hogy kinyitom ezt a szekrényt, és kiesnek a dolgok? ne haragudj, hogy ilyet mondok, de nem 19éves koleszos vagy, hanem van egy háztartásod. Megmutassam egy újságban, hogy néz ki egy élhető otthon? Hát, nem így, bár a porcicák jól érzik magukat, azt látom.

Neeeee már, ez a hutőd? Nincs benne semmi? Fickód még nem hagyott el? Viccelsz? És akkor mitől vagy ilyen kövér?

 

Próbáljunk meg 2011-ben egy kicsit normálisan viselkedni magunkkal. Legalább annyira, mint egy felebarátunkkal tennénk. Kösz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr902669860

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babaBonBon 2011.02.18. 16:22:57

úgy látszik mindegy mennyire vagy sikeres,vagy nem; ez a nyavalya utolér!ez alkati kérdés. mintha magamat hallanám. csak én szültem. ennyi. karrier?neked LESZ!!!
és gyerek is!
elég a nyafogásból!!!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.02.19. 20:22:15

részvétem.

rajta vagyok az ügyön, hogy megszűnjön az idegesítő belső kattogás - hajrá neked is!

nux vomica 2011.02.19. 22:44:46

Süt a nap, mellette szivárvány, mert előtte esett az eső.
Egy idő után a nyafogás már "csak" negatív programozás!:-((((
Vigyázz a gondolataidra és az írásaidra!
süti beállítások módosítása