Tudom, hogy ez hülyeség és nem is kellene ilyennel dicsekednem, de ma megállított egy néni a lépcsőházban, hogy tudom-e, hogy egy hete éjjel-nappal ég a villany a lépcsőházban és majd nekünk kell kifizetni a megnövekedett közös költséget?

Telefonált már több helyre de mindenhol azt mondták, hogy nem értik mit akar.

Mi tagadás a néni tényleg rosszul tud németül, lehet, hogy telefonba én sem érteném meg.

Este hazafelé a próbáról, nem hagyott nyugodni a lelkiismeret és megpróbáltam megszerelni a lépcsőházi világítást.

Csodák csodájára nyitva volt a szekrény.

A hármas a lépcsőház a hetes az időzítő a nyolcassal kell beállítani, hogy hogyan működjön a hetes

Először csak lekapcsoltam az egészet úgy ahogy van, elvégre ha soha nem világít az is jobb mint ha egyfolytában pörögne. (Ijesztően gyorsan forgott az óra mikor egyfolytában ment a lépcsőházi fény.)

Aztán rosszul éreztem magam, visszamentem és megpróbáltam rájönni, hogy hogyan lehetne beprogramozni, hogy mindig csak két percre gyúljon fel.

SIKERÜLT!

Rég voltam ilyen büszke magamra.

:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr312806079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2011.04.07. 00:50:47

Az öreg néni TUDJA kinek kell panaszkodni, TB mindent megold.
süti beállítások módosítása