Nils Holgersonné 2011.05.12. 11:42

Deal

Ha lemondok az idei születésnapi bármilyen ünnepségemről, az összes ajándékról, köszöntésről, sms-ről, fülhúzásról, ölelésről,

akkor

lehetne úgy,

mintha meg sem történne?

és egész következő évben ugyanannyi éves lennék, mint amennyi most vagyok?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr852897963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2011.05.12. 12:14:10

Lehetne.Akkor pont úgy tennél, ahogy én teszek. (hosszú évek óta 53-ban születtem)

caravela 2011.05.12. 21:14:46

jajj nem akartalak sokkolni, nem mindenki olyan béna, mint én, hogy magába roskad és mellé esik, összetörik és vígasztalhatatlan lesz, sírógörcsöt kap és sápítozik, eddig soha nem jelentkező tüneteket fedez fel magán, amit az öregségnek tud be, még mindig kap boldog 3 X-et kívánó sms-eket, amit úgy érez mintha mindegyik kárörvendő lenne, felérnek egy gúnyos mosollyal, egy lesajnáló pillantással, hogy hát igen, a fiatalság ennyi volt, most már minden nap ajándék, megkezdődött a final countdown

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.05.13. 10:01:01

@missMarple: mármint, hogy hosszú évek óta 53 éves, nem? de igen, igy tennék így is. Bár remßelem, az nem azt jelenti, hogy missMarple évek íota lemond a szülinapi ajándékokról és koszontokrol.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.05.13. 10:01:50

@caravela: ááá´, nem te sokkoltál ám, magamtól is képes vagyok olyanokra, mint amit a kommentben leírtál...

missMarple 2011.05.13. 11:07:23

@Nils Holgersonné: Nem, kedves HN-né, nem.Mikor azt kérdezik,hogy hány éves vagyok,csak azt felelem: 53-ban születtem.Így csak ismételgetni kell ugyanazt, a kérdező meg számljon,ha akar és tud...(de finomak és kedvesek tudnak lenni azok az ünnepen kívüli
"rádgondoltam" bohóságok!)

missMarple 2011.05.13. 11:28:27

"Messzelopózott ez a nap is,
az árnyék háromnegyedre áll.
Valakinek volt születésnap,
valakinek éppen halál.

A ritmust csak az alvó érzi,
ringatja kocsiján a fül,
és mindent elvisz egymagában
és mindent átél egyedül."

anyahajo (törölt) 2011.05.13. 23:24:42

Ez most azt jelenti, hogy közeleg a szülinapod vagy hogy tegnap volt? :) Mert ha, akkor boldog szülinapot! És akkor túlzsúfolt hétvégi programodba még egy szülinapi forró csokizást is beiktathatsz :D Nem ám boltit, hanem valódit!

Zazálea 2011.05.14. 08:55:15

na persze, Adélnál azért már elkopott a cérna, forró csoki, hogyisne,NHné nem adja az éveit egy forrócsokiért, hát láthatod, Adél:o))

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.05.14. 19:04:01

@Zazálea: igen, egy forrócsokiért még nem adom el az ifjúi lelkem :D - mondom, inkább maradnék ennél az évnél, nem kell a megemlékezés

nux vomica 2011.05.15. 00:19:02

én minden évben euphorias hangulatban szabadnapot adok a születésnapomon magamnak és egy fricskát Halál uraság orrára

vackor1b 2011.05.18. 21:30:42

Kedvesem! Én egyszerűen nem is vagyok hajlandó belegondolni, hogy hány éves vagyok. És mi mindent kéne hozzá éreznem. Huszonvalahánynak érzem magam és kész punktum. Ha valakinek fontosabb, hogy milyen dátum áll az anyakönyvi kivonatomon, azt nagyon sajnálom.
Ja és még egy. Ha állandóan fiatalnak érzem magam, akkor biztos nem is fogok meghalni soha, ugye?
süti beállítások módosítása