Akkor fogadtam meg, hogy soha többet nem kérek kölcsön semmit, mikor Finnországban elloptak tőlem egy videokamerát. (Legyünk igazságosak, van rá egy százalék, hogy elvesztettem de ezt tényleg csak azért teszem hozzá, hogy száz százalékban PC legyek.)

És akkor gondoltam utoljára, hogy nem adok kölcsön többet semmit, mikor ma elővettem a kis ixusomat a tokjából és láttam, hogy a kijelzőjén középen egy hatalmas mély karc éktelenkedik, és egy kicsit szétnyílt az egész. Hogy lehorzsolódott róla egy-két helyen a festék az annyira nem is zavar így utólag.

Gondolom annak aki leejtette, (átment rajta egy kispolszkival) nehéz lett volna odaállni, és azt mondani, hogy sajnálom megsérült. Hogyan tudnánk megoldani? Olyan rossz érzés megtalálni itthon "visszacsempészve", a helyére és ezzel kellemetlen helyzetbe hozni engem, aki nagyon (egyesek szerint túlságosan is) vigyázok bizonyos dolgaimra. Jó példa erre a hangszerem, amiről tizenéves korában is azt hitték, hogy 1-2 éves. Azért mert MINDEN nap MINDEN használat után eltörölgettem kívül-belül.

A canon egy szar. Egyik ismerősömnek éppenhogy csak kiesett a busz ablakából és szétesett.

Szóval van ez a furcsa kapcsolatom bizonyos gépekkel, szerkezetekkel, ruhákkal, bármivel ami fontos nekem.

Nem kell, hogy mások hasonlóan gondolkodjanak ezzel kapcsolatban mint én. De azt elvárnám azoktól akiknek kölcsönadom a dolgaimat, hogy legalább ugyanannyira vigyázzanak rájuk mint én tenném.(Jól esne, ha kicsit még jobban.)

Bármikor, bárkivel történhetnek balesetek.

Nem hibáztatnék senkit a történtekért.

De így elvették tőlem még a lehetőségét is, hogy megbocsássam annak akinek emiatt lehet, hogy lelkiismeretfurdalása van.

Ha olvassa a bejegyzést, üzenem, hogy nem haragszom egyáltalán. Jobb lett volna ezt személyesen, de nem történt tragédia. Csak egy fényképezőgép.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr803188901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2011.09.02. 12:46:39

Ki a bejáratos Hozzátok?
Egyszer, hasonló okok miatt kitaláltam egy védekező mondatot: autót, feleséget/férjet, fogkefét, bugyit/alsónadrágot nem adunk kölcsön.
Lehet, hozzá kellett volna venni a fényképező gépet/kamerát?
süti beállítások módosítása