Kellett már valami jó hangulatvilágítás a hálószobába, mert a csillár (ha-ha, rizspapír az ikejából) elég durva, meg sokszor felesleges is. Nekem van egy kis pillangós tifanni hatású lámpám, de az tényleg nagyon kis derengő fényt ad, és régebben vettünk egy rózsaszínt, de az nem vált be, nagyon zavaró a fénye. Szóval kellett egy lámpa, fent is volt a teendő listámon, hogy csináljak valamit.

Mikor a harmadik gardróbszekrényre szükségünk lett, a kedvenc áruházunk már nem gyártotta, és kénytelenek voltunk a vaterán vadászni. Lőttünk is egy jó állapotban levőt, amihez tartozott egy szekrénylámpa is, de azt mi eleve be sem építettük, mert a másik kettőn sincs. Kicsit hányódott az egyik sarokban, de aztán kapott egy palástot, A4-es zöld papírból. A kép nem adja pontosan vissza, mennyire menőn néz ki, a zöld henger szinte homogénen világít (nem úgy, ahogy a fotón), se túl sokat, se túl keveset, pont jó. Szeretem. És praktikusan nem került semmibe.

Gondolkodtam, hogy legyen-e valami díszítésféle a papírból kivágva, de egyelőre annyira tetszik így, hogy még várok a kísérletezgetéssel.

Eggyel kevesebb funkciótlan dolog hányódik itt (mondta a vidám lány), meg kihúzhatok egy itemet a listámról. Tiszta haszon, és még a nappali függönyöket is kimostam (szintén listás), nem is tudom, mi lesz velem, ha ilyen brutál hatékony vagyok. Jeee.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr253266071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2011.10.02. 13:41:00

Lámpagyártás? Úgy egy hete agyalok azon, hogy a széttört éjjelilámpámból kimentett foglalat-kapcsoló-zsinór együttesre milyen lámpát gyártsak. Pl. jutott eszembe egy jó kis whisky-s üveg alapnak. Na jó, nem gondoltam komolyan. Szóval még agyalok.Fő, hogy dizájnos legyen, de biztonságos is és ez utóbbi miatt már jó pár ötletem ugrott.
süti beállítások módosítása