Na két hónap után eljutottam újra kondiba, rendesen, gyerek nélkül.

Nem volt könnyű az újrakezdés, de végre tudom szépen tartani a lábam miközben lógok. Erről inkább egy mozgókép, ahogy felénk mondják: egy videó többet mond ezer szónál. 

Most arra vagyok rákattanva, hogy ebből meg tudjak csinálni tizenkettőt szünet nélkül. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr274715848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szomszédlány én is 2012.08.16. 16:14:29

Ez nem az Olimpiai edzőcsarnok? Mi is itt szoktunk edzeni.Még itt nem láttalak? Bár nincs is ott senki. Te vagy a záróember? Ebben nincs trükk? Tudod szoktál.:)

TáltosBandi 2012.08.16. 16:59:42

@szomszédlány én is: Nem. Ez egy konditerem. Igazából nem voltam az olimpián, ezt csak neked mondtuk Fecóval, hogy legyen pár hét nyugtunk. Balatonakarattyán voltunk.

Troppauer Hümer 2012.08.16. 19:29:15

Ezt a gyakorló dresszt még nem láttam a helyőrségben.Fülig Jimmy gyúrja a háttérban?Yves őrnaggyal jót játszottunk az elmúlt napokban.Mondott is valamit nekem.Te emlékszel?
"Le sac, ma foi, toujours au dos..."

Én alig.

a bene placito 2012.08.25. 12:49:15

Radica nénit lenyűgözte?

nux vomica 2012.08.29. 22:37:43

Szeretnénk látni a 12- is, kedves TB!

szomszédlány én is 2012.09.09. 20:27:19

@TáltosBandi : Te ezt a handaBandit kinek írtad? Nem találkoztunk időtlen idők óta. Nem ismerem Fecót!Te képes voltál Balatonakarattyára menni család nélkül?
Hát...
süti beállítások módosítása