Szóval, volt ugye az a lista, amivel igyekeztem magamnak némi támpontot adni, mert ijesztően nem haladok a dolgaimmal, holott időm lenne. Meg kell mondjam, jót tett, hogy ha épp volt bennem tenniakarás, akkor nem a nagylistáról bogarásztam, hogy mit is csináljak, vagy nem kapkodtam a félkész projektek között, hanem célirányosan erre a pár itemre fókuszáltam. Igyekeztem azért pesszimistán tervezni, ez így pont jó volt, lássuk csak: 

(Mindennap ugyan nem sétáltunk, de voltak ittalvós vendégeink. Főzni sem főztem minden nap, de voltak ittalvós vendégeink (és TB mamájának hála, hoztak magukkal több napra elegendő főttételt). A blogba sem írtam minden nap, de voltak ittalv. vend. (és városnéztünk, meg társasoztunk, meg kreatívkodtunk is). cserébe a lakás még egyben van, és néhány régen elmaradt emailt is megírtam.)

parki tó.JPG

Itt szoktunk egyébként sétálgatni legtöbbször, ez a park átellenben van a házunkkal. Kacsák is vannak, úgy képzelem, a totyogós Lili értékelni fogja majd őket.

1.: Elkészültek a kiscsirke Harisnyás Pipi lábszármelegítői. Nekem nagyon tetszenek, bár arról az időjárásról lekéstünk, mikor ez elég a kendőből kilógó csibelábaknak, mert mostanában overálban nyomjuk, de egyrészt télen az alá sem lesz rossz, valamint hűvösebb lakásokban is használható. Például itthon. Olyan hosszúra csináltam, hogy a lábfejére is le lehet húzni, és ha kinövi, akkor nekem adja, és zongorakesztyűnek fogom használni (alig várom). A combja egyébként annyival szélesebb, mint a vádlija, hogy tölcséralakúra kellett csináljam. Vicces. ÉS tök jó, hogy már kötni is tudok (kicsit).

harisnya1.JPG

harisnya2.JPG

2. igen, a blogba nem írtam mindennap

3. dolgoztam Lili horgolt állatkertjén, de készen semmivel sem lettem egyelőre. Mondjuk cselesen nem is azt a célt tűztem ki magam elé :) Az egyikre egyébként a vendégek azt hitték, hogy már kész, és direkt lógnak belőle mindenfelé fonalak :D azt is mondták, hogy egy ilyenért ők adnának ki pénzt, szóval nem is értem, minek szenvedek én a végződések eldolgozásával. 

4. a meglepetésdologgal is készen lettem! Ez azért is nagy szó, mert hónapok óta tervezgetem, hogy előre megcsinálom, nem ám az utolsó pillanatban, és már nagyon esélyes volt, hogy megint lemaradok. Egyébként egy születésnapi ajándékról van szó, és minden percben várom, hogy hívjanak, hogy mégis melyik napot választotta a leendő ünnepelt. Akkor majd lesz a dologról fénykép is, a lényeg, hogy higgyétek el, az egész pakk itt van készen a komódon, azt hiszem, ezegyszer sikerült önmagam legyőzni :)))

5. a varrógép necces volt, de ma elővettem, és tényleg megcsináltam pár dolgot, befoltoztam például a szuper bevásárlótáskánkat (ami egyébként nagyon bevált, rengeteget bír, ez a lyuk is csak a nem-rendeltetésszerű használattól keletkezett rajta). Most látom csak, hogy napra pontosan 2 éve készült el, és tényleg rengeteget használjuk, megérdemelt már egy kis igazítást. Meg csináltam prototípus karácsonyi ajándékot (és felfedeztem, hogy nem lesz elég meggymagom a terveimhez, anyaaaaaa! segííííts!), szerintem jól sikerült, örülök.

Akkor most kihuzigálom a nagylistáról az elvégzett pontokat és holnap jön a következő adag tennivaló, hajrá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr644889226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gsky 2012.11.05. 02:11:00

Hű de ügyes vagy, megyek és írok is egy listát :)
Najó nem, de arra jöttem rá, hogy végülis minden napra van egy listám fejben, holnap délelőttre pl. elég hosszú... és végig szoktam rohanni rajta és többnyire sikerül is. Kivéve a nagyonnemszeretemeket.
Viszont úgy tűnik, a lista hasznos. :)
A lábszárizé nagyon szuper lett, Lili combjai meg. Jajjnekem :)

málnabálna 2012.11.05. 11:08:09

dejóóóó, és irigy vagyok! az én listámról inkább ne beszéljünk! :P de sok mindennel haladtam, nem vagyok teljesen elégedetlen, de mégis többet akartam belesűríteni az elmúlt 4 napba, nah!
Stadtpark??

babaBonBon 2012.11.05. 15:04:39

Mi itt fel vagyunk háborodva, hogy "csak" egy nagyon csinos(!!!) lábszármelegítő és egy harisnya által eltakart csirkelábat láthatunk...
A kiscsirkét is akarjuuuuk!

FilotásLili 2012.11.06. 15:28:35

Bécsben szeretnénk sétálni Veletek.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.11.07. 18:02:39

@málnabálna: öreg hiba, én most igyekszem nagyon keveset beírni, kevesebbet, mint gondolnék, így valamennyire tartható az ütemterv :)

Schweizergarten :)
süti beállítások módosítása