Tegnap volt hálaadás, és nem írtam egy sort se. Pedig minden evben szoktam, pedig idén is van miért, pedig idén van csak igazán. (tavaly ilyenkor még titok volt Lili, haha) Valahogy elment a nap a mézeskalácssütéssel.

Így utólag nincs már hangulatom részletezni, hálás vagyok, hogy mindenünk megvan. Még egy picivel több is.

Köszönöm.

(hogy belinkeljem, kikerestem a tavalyi hálaadós posztot, és meglepődtem. Egyrészt azon, hogy tavaly is késtem, akkor ez mégis hagyomány :))) meg hogy mennyire ugyanazt írnám, mint tavaly (talán kicsit most megint jobban csüngök a tszm-i házamon), meg hogy még mindig nem biztos, hogy túléljük 2012-t. 2013 viszont szuper lesz, meglátjátok)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr724921316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2012.11.23. 13:48:48

Én sem írtam pedig mindig szoktam. Részletesen. DE tegnap a pulyka kiütéssel győzött. :D

KisCsetresz 2012.11.23. 19:38:31

Én ma először szerettem volna ilyesmit írni, nálad meg már hagyomány. :) Az állatkertnél meg már akkora a kommentsor, hogy had írjam ide: ZSENIÁLIS lett az oroszlán!!! :)

vackor1b 2012.11.25. 14:58:48

Túléljük! És 2013 tényleg szuper lesz.

KisCsetresz 2012.11.26. 11:42:25

Kötöttem-horgoltam-lovagoltam. :D Megyek pótolni.
süti beállítások módosítása