(annyira drukkoltam, hogy senki ne lője le ezt a címet, legalabb az általam olvasott blogokban ne :) mondjuk lett volna B-verzió is, megmondjam mi, vagy hagyjam meg a többi bloggernek a galaxisban?)

Szóval sokat gondolkodtam a világvégéről. Van egy csomó dolog, ami miatt örülnék neki, és egy csomó,ami miatt nem. Persze alapfeltevés, hogy én túlélem. Meg Táltos Bandi, meg Tündér Lili, meg a családom, meg TB családja. Ez a minimum.

Pro:

- nem kéne munkát keresnem januártól (sem bölcsit). Istenem, micsoda megkönnyebbülés, el sem tudjátok képzelni.

- beköltözhetnénk a házamba Tszm-en (feltéve , hogy atulajdonos nem tartozik a kevés túlélők közé, és nem tervezi ugyancsak a beköltözést).

- sokkal kevesebben lennénk a földön, és ez tisztább, jobb, szárazabb érzés.

Kontra:

- OK, hogy Tszm-ig gyalog kéne menni, de itt maradna egy csomó cucc, aminek hasznát vennénk.

- egy csomóan eléggé hiányoznának. A legjobb barátnőm Portugáliában élné túl a vilagvégét, vajon látnám-e valaha?

- ebbe a vilagba szocializálódtam. Hogy ilyentájt megfogadom, hogy majd jövő karácsonykor időben megírjuk a lapokat. Net, áram, tetanusz-oltás. 

Nem tudok dönteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr684972411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2012.12.19. 01:28:46

Már akartam is kérdezni hogy akkor hogy is lesz most veled meg a munkával meg az idevonatkozókkal, de akkor csak drukkolni kell rendesen.

caravela 2012.12.19. 02:49:57

Ha mondjuk a tengeszint erősen megemelkedik, akkor itt nem élem túl a világvégét :) de ha mégis, utána tutira hazamegyek valahogy, repülővel :) vagy gyalog akár, és megkereslek, jó?
Azért izgi ez a világvége, már várom, hogy mi lesz itt! Azért jobb lenne, ha most is elmaradna, mert másnapra be van tervezve egy hatalmas buli. Nem a lehetséges túlélés alkalmából, hanem szülinapi, és tökre el akarok menni. Meg a karácsony is legyen már meg... Meg különben is, van egy csomó tervem 2013-ra.

málnabálna 2012.12.19. 06:42:52

imádom a 13-as számot, aznap születtem, a férjem is és egy május 13.-án tudtam meg anno, h terhes vagyok BB-vel, stb, stb.. tehát én azt hiszem (remélem) imádni fogom 2013-at! :) tehát én inkább megrendelem a világvége elnapolását! :)
bölcsi keresés nem lesz egy leányálom...:( muszáj?? csak Tündérlili miatt és persze Miattad is kérdem...

Kalor 2012.12.19. 08:44:20

nekem is bejon ez a vilagvege riadalom, rajottem, mennyire jolesik elni, ugyhog yha megis elmarad a dolog, es megmaradunk, akkor maris volt haszna. vilagvege nelkul ezen sosem toprengtem volna el igazan.
en is 13-an szulettem. :) marciusban. hetvenharomban. jo ev lesz jovore, de az eletkorombol kikopik mar a harmas. :D

en amugy erzek varakozast, meg valtozast, de nem hinnem, hgoy a vilag vege lenne, ez inkabb csak az eletemben egy ujabb idoszak vege, jovore valtozik sokminden.

heyjude 2012.12.19. 10:43:03

Meddig tudsz otthon maradni egyébként? Hogy van ez A-ban?

babaBonBon 2012.12.19. 14:51:02

Én szívesen döntök helyetted, ha ekkora gondban vagy!
1) Minden családnak van egy másik oldala is. Vajon én még beleférek a TB családja kategóriába? Ha igen, akkor is rosszul járok, mert a sajátomat biztosan elvesztem... :-( és ez még sok-sok ágára igaz a családfának.
2) Ha csak a család marad meg, akkor Lilinek felnőttkorában bajos lesz a párválasztás és magányosan olyan boldogtalan az élet.

Szóval szerintem mindenképp maradjon el! :-)))

babaBonBon 2012.12.19. 14:52:25

Jajj, neee, amúgy meg a csomó cucc egy lehetséges ellenérv??? Ezt nem hiszem el!!!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.12.20. 12:16:10

@heyjude: Több megoldás létezik, anyagilag nekünk az egy év volt a legjobb opció.

Ha van munkahelyed, a fizetés 80%-val maradhatsz otthon egy évet, utána is maradhatsz, de nem kapsz pénzt. Vagy a gyest választod egy, Két vagy három évre, akkor többé-kevésbé arányosan kevesebb pénzt kapsz az államtól (ez nem függ a fizetéstől). Dióhéjban.

málnabálna 2012.12.20. 12:57:06

@Kalor: 4-es se rossz szám, ám!! amúgy 13-ból a számokat összeadod s pont 4! :D

heyjude 2012.12.20. 14:16:32

@Nils Holgersonné: Remélem majd írsz a munkakeresős-bölcsikeresős tapasztalatokról is! Gondolom hallottál sok rémtörténetet Mo-ról, én is hasonló cipőben vagyok.. Feltéve ugye, hogy lesz még világ akkor :)

Kalor 2012.12.20. 17:11:23

@málnabálna: huha, erre nem is gondoltam. teljesen pancser vagyok ezoban. :D na a lenyeg, hgyo a szamok is azt mondjak, szuper ev ele nezunk! :D

nux vomica 2012.12.21. 00:51:54

csak magunkban kell egy kis világvégének lenni, hogy unokáink is élhessenek, emberibb világot építhessenek.
Bár a jövőkutatók sokkal sötétebben nyilatkoztak minap a rádióban.
süti beállítások módosítása