Nils Holgersonné 2013.05.23. 09:50

Nevelés

Gondoltuk, illik még az első születésnap előtt megkezdeni a gyermek kulturális nevelését, így tegnap Tündér Lili végignézte Verdi Il trovatore-jának az első felvonását, aztán -még a tragikus végkifejlet előtt- távoztunk.

Na jó, igazi előadásra még nem mertem volna elvinni, mert azért másokra is tekintettel kell lenni, de szerettem volna TB-t látni és bementünk az egyik utolsó próbára, ahol csak páran ültek. Amikor találkozott a brigadérosnak öltözött, fehérre meszelt, bordó rúzsos apukájával nem rázta meg a dolog, viszont mikor leoltották a lámpákat, akkor azért erősen belelapult az ölembe. A zene is hangos volt neki, megszoptattam, az elején még teljesen rámsimult, aztán kezdte elengedni magát, végül felült, és a felvonás végéig előrehajolva figyelt. Egy mukk nélkül. (mehettünk volna igazi előadásra is)

Mondtam neki, hogy nézd, apa itt énekel, meg ott énekel, meg apa medvét táncoltat, de nem hiszem, hogy átment az infó.

A végére kezdett elfáradni, a szünetben még gyorsan találkoztunk a cigánynak öltözött Bandival (TL egy félmosollyal nyugtázta, hogy megint valami hülyéskedés van, de a lényeg, hogy az apja hangja még ugyanaz), aztán hazasétáltunk. Mire megérkeztünk, el is aludt aztán felébredt, és fél tízig szórakozott az ágyban.

szinhaz.JPG

szinhaz2.JPG

szinhaz3.JPG

szinhaz4.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr905314059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orsó · http://vandorcirkusz.com 2013.05.23. 15:09:07

sziasztok, ez itt tökéletesen offtopik lesz, de most valahogyan rátok találtam, és ha nem bánjátok, be-benézek még majd, és tuti nem állom meg szó nélkül.

minden jót!
orsoly

babaBonBon 2013.05.23. 15:30:54

öööö.... összezavarodtam! ez most Bandi vagy a Brad Pitt?

Ziebi 2013.05.23. 19:38:31

Mi meg tegnap könyvtárban voltunk. Uzsonnázott a kislegény, megbámulta a lámpákat, kapott tiszta pelust és aludt tovább. A kishölgy pedig elegánsan átaludta az egészet. :)

Piszke a Birtokról 2013.05.23. 20:40:48

Azért mázli, hogy TB épp nem Wagnerben szerepel :)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.05.23. 20:50:35

@Piszke a Birtokról: Ó, ezt pedig bele is akartam írni, hogy azért nem biztos, hogy az egész Der Ringet végighallgattatnám vele :) de Verdi jó kezdés, bólogatott is ütemre a kisjános.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.05.23. 20:51:35

@orsó: Hello, gyere gyakran, és írj is, azt nagyon szeretjük!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.05.23. 20:52:15

@Ziebi: Akkor ti is időben kezditek a jó nevelést :))

nyaronpirostelenkek 2013.05.24. 15:17:08

Ahogy ott konyokol a paholyban a kis Lady! Orulet:))))
Bandira ra nem ismertem volna, a babak biztos nem kinezet alapjan tajekozodnak, vagy legalabbis nem az az elso. (Ahogy irod: hang, talan illat, kisugarzas)
De hogy mukk nelkul vegigulte! Csucs!

Gem 2013.05.25. 10:12:16

Határozottan vannak előnyei, ha egy baba csendes. Anno unokaöcséd nr1 is igen jól tűrte a Concertgebouw-ban az előadást, épp ekkora volt, mint Lili most. Unokaöcséd nr2-val viszont azt is meggondolom, hogy egyáltalán bárhova négy fal közé (a saját lakásunkon kívül) bemenjek-e, a szabadban legalább könnyebben elvész a hangja. Szerintem lazán túlsikítaná bármelyik operaénekest :-)

Zazálea 2013.05.26. 13:42:33

sztem ez nem a Bandi. csak most mki azt mondja, hogy jé, ez a Bandi, ALIG ismertem fel, te meg majd a végén azt mondod, hogy muhaha, nem is TB, milyen könnyű benneteket becsapni, a kezébe adom valakinek a kisdiót és már kész is. én viszont résen vagyok :D

nux vomica 2013.05.30. 00:09:01

Csoda, hogy nem sírt a papától!
Jól fejlesztitek. Majd a sötéthez is hozzászokik.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.05.30. 21:30:37

@Zazálea: :))) tényleg nagyon el van maszkolva, nem is tudom, hogy csinálták. De ő, tényleg ő, nem csalás, nem ámítás :))

(vagy egy idegen férfival csókolóztam volna???)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.05.30. 21:32:27

@Nils Holgersonné: @nux vomica: Igen, én el voltam készülve a sírásra, de semmi!
A sötét, meg a nagy tér is újdonság volt, de majd gyakran viszem (remélem)
süti beállítások módosítása