úgyhogy most gyorsan leírom, milyen jó kis vasárnapunk volt. Reggel útjukra bocsátottuk az itt éjszakázó nagybácsikat (akik tényleg nagyok, és Lili úgy eltörpül a kezükben, irtó vicces). Tegnap a kisnyúl teljesen odavolt, hogy itt voltak, húzta-vonta őket, nem is volt szívem korán ágybatenni, annyira élvezte a kitüntetett figyelmet.Ezért délelőtt 10:20-ig aludt, akkor már tudtam, hogy ebből nem lesz szieszta ebéd után. Mindegy, duplóztunk nagy egyetértésben, Lili szerintem dolgozza fel a nyári élményeit, mert megépítette a Duna-partot, a kisemberek nagyokat ugrottak a vízbe (höhö, ahogy Lili egyébként sose) aztán annyira belelovalta magát, hogy kitalálta, menjünk ki tényleg a Dunához.

Én meg annyira jófej anyuka vagyok, hogy pikk-pakk bepakoltuk a frissen főtt kukoricát, meg a tegnap csirkét a hátizsákba, és kibicikliztünk a Kaisermühléhez (ami ugyanaz a víz, mint az Öreg-Duna, csak egy szabadstrand). (6km, a kishangosbemondó fékilométerenként kiabálta szét a városban, hogy Duna-paaaaart! Megérkeztüüüüünk!). Persze amint kiterítettük a takarót, és elővettük a kukoricát, eleredt az eső, de maradtunk és kitartottunk, ezért inkább elállt. Eszegettünk, mesét olvastunk, hattyúkat etettünk és néztük a többi embert, aztán levezetésképpen játszótereztünk egyet. Ott megnéztünk egy kávébarna kiscsecsemőt az apukája karjában, Lili ki is jelentette, hogy "ezt a babát hazaviszem". Aztán mégiscsak kettesben indultunk csak hazafelé, nem is értem.

Itthon már csak gyors (haha) vacsora, fürdés, és a hétórás altatásba mindketten bealudtunk. Annyira féltem, hogy ha dolgozni kezdek, nem lesznek jó programjaink, de most nagyon meg vagyok elégedve a hétvégével. És a lakás is gyönyörű, helló eredményes királylány-énem, jó újra látni.

Bohóckodik a hattyúknak

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2014.09.07. 22:46:36

Hát ez tömény nap volt mindannyiotoknak.