Ti hogy dolgozzátok fel, ha kaptok egy (bármilyen, akármilyen ) szuper feladatot, de már a leadás elött tudjátok pontosan, hogy ha most kezdenétek, akkor sokkal jobbra meg tudnátok csinálni**? Sokkal-sokkal jobban?

 

Engem konkrétan lebénít most ez a tudat.

 

 

** és nem opció, hogy újrakezdem, mert 3 hónapja dolgozom rajta, és szerdán van a határidö

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr217314732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tá Titi 2015.03.29. 13:21:47

Van ilyen.
Amikor egy új recept szerint főzni kezdek, már látom menetközben is, hogy miként lehetne jobb.
De korrigálni majd a következő főzésnél, sütésnél lesz lehetőségem.
Sajnos;)
( A munkához javasolnék egy fedőlapot egy támogató, segítő QR-kóddal ;)
Ha már nincs mód az új megközelítés vázolására sem :(
Menekülj előre !
www.jobshop.hu/menekuljelore/2012/11/ejjen-qr-kod

nux vomica 2015.03.29. 16:22:24

Igen, értem, de ez szerintem csak a Benned lévő tökéletességre vágyás.
Add le, mielőtt elrontod a sok újragondolással.

nyaronpirostelenkek 2015.03.29. 18:39:06

Igen, ez nem jó érzés. Én azt csinálom, hogy elfogadom, hogy ez most itt tart, tudatosítom magamban, hogy az, hogy most jobban tudnám, az jó. Azt jelenti, hogy a feladat végzése közben nőtt a rálátásom, a hozzáértésem. Ahogy azt is tudatosítanám, hogy a kezdeti álláspontom, hogy hogyan csinálnám, az az akkori legjobb tudásom szerinti volt, tehát semmiképp se szemrehányásokkal gondolnék a most tévesnek ítélt munkafolyamatra, hanem erővel - nagy erővel- lenyugtatnám magam, mert tapasztalatból tudom, hogy ha pánikolok, rosszabb munkát végzek. És mivel jót akarok végezni, ezért azon lennék, hogy ezt a helyzetet most így, ahogy van, elfogadjam és a hátralevő időből kihozzam a legjobbat. Gondolok Rád!!!

Tá Titi 2015.03.29. 19:37:13

nux vomica és nyaronpirostelenkek, véleményéből a megfontolandó, bölcs segítség hallható ki.
nyaronpirostelenkek két mondata,tekinthető helyzetmegoldó hogyan továbbnak is;
1, "az, hogy most jobban tudnám, az jó."
2, "azon lennék, hogy ezt a helyzetet most így, ahogy van, elfogadjam és a hátralevő időből kihozzam a legjobbat."

És, április 1. után is lesznek feladatok...;)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2015.03.29. 22:01:54

@Tá Titi: nem egészen értem, hogy tudnám én ezt hasznosítani, de azért kösz :)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2015.03.29. 22:02:55

@nux vomica: már esélytelen újragondolni is :D jaj, rettenetes belegondolni :S de majd húsvétkor kiheverem a megrázkódtatást ;))

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2015.03.29. 22:05:23

@nyaronpirostelenkek: szuper vagy, köszi :) már délután nyitottam egyébként egy új fájlt, amiben - szokásomtól teljesen eltéröen - leirogattam magamnak, mit tanultam ebböl a munkából. Remélem, lesz alkalmam még használni (vagyis ezek után is látnak bennem fantáziát a hasonló feladatokra)

nyaronpirostelenkek 2015.03.29. 23:26:16

@nux vomica: köszönöm :-) (voltam már párszor hasonló helyzetekben, valamit kezdenem kellett velük.)

orsó · http://vandorcirkusz.com 2015.04.07. 20:29:26

én fordításból élek, a mai napig nem tudtam megszokni ezt az érzést - egy fordítást csak kiadsz a kezedből a határidő végén, de soha nem lesz TÖKÉLETES :D

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2015.04.09. 10:08:14

@orsó: uuuuuuhhhh, na igen, folyton arra gondolnék, hogy mikor szerkeszt ki a Leiter Jakab :P

orsó · http://vandorcirkusz.com 2015.04.09. 14:04:23

@Nils Holgersonné: ne is mondd, egyszer már csak a nyomtatott könyvben vettem észre, hogy a szóviccet, amit vérrel-verejtékkel interneteztem össze (szappannal kapcsolatosnak kellett lennie... szokásos: kik laknak a fürdőszobában? szappanbuborék!), na, azt a szerkesztő kigyomlálta, de nem akárhogyan, hanem úgy, hogy "szappanbuborékok". sírtam.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2015.04.09. 14:33:32

@orsó: váááááááááááááááááááááááááááááá fel kéne az ilyeneket jelenteni :P

ezek egyébként pont a kedvenc vicceim, akárhányszor hallom, mindig nevetnem kell. Kik laknak a templomban? Szószék! Csodálatos :D
süti beállítások módosítása