De szinte sajnáltam, hogy modern, gőzölős vasalóm van, olyan kitartóan spriccelte nekem a ruhát, vagy fél órán keresztül. 

img_0500.jpg

és igen, nyilván lassabban haladtam, meg a nagy abroszokat inkább akkor csináltam, mikor már lefeküdt, de olyan jó volt együtt dolgozni. A legcukibb cuki, hogy bármilyen munkát bejelentek, rögtön felkiált, hogy segítek! és máris hozza a kis piros székét.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr207553644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2015.06.18. 22:39:51

Tartsa meg a Jó Isten a szorgalmát!
Együtt könnyebb, és ezt már cukiság is tudja.

Gem 2015.06.21. 09:14:14

A szamuráj megnézte a képet, és egyből jelentkezett, hogy akkor ő is akar vasalni :-) Én az utóbbi években majdnem mindig csak akkor vasaltam, amikor ő aludt, mondjuk nem azért, hogy kizárjam a munkából, hanem azért, mert vasalás közben szoktam filmet nézni vagyis filmnézés közben szoktam vasalni.

vackor1b 2015.06.21. 11:25:30

szeretem a hasznos ajándékot! ;) Pusziljuk a segítőkész Cukiságot!

nyaronpirostelenkek 2015.06.22. 12:38:56

Nagyon cuki!
Először nem értettem, mért kell a segítéshez a kisszék... Aztán leesett! Naggyon jó!!!
Egy újabb kívánságod teljesült, már nem csak kekszet süttök együtt:)

Tá Titi 2015.07.11. 08:41:51

Tartsa meg a jó'Isten kedvét a munkához!
'Kicsi vagyok székre állok'...

Azért ez elgondolkodtató; " Gyerekmunka Európa szívében..."
süti beállítások módosítása