Nils Holgersonné 2009.10.12. 12:15

WAMP

Viktorral voltunk vegulis a WAMP-on (v alliteracio), es egy csomo mindenkit lattam, akinek eddig csak a blogjat figyeltem. Vicces volt, es ujfent megallapitottam, hogy mennyire jok a magyar designerek, osszehasonlitva egy becsi ugyanilyen vasarral, a WAMP-on szazszor jobb cuccokat lehetett talalni.

Magyar viszonylatban viszont eleg draga is volt a legtobb, sajnaltam, hogy lathatoan nem sok mindent adtak el, megint csak Beccsel osszehasonlitva itt tuti, hogy ezekert az arakert elkapkodtak volna az arut az osztrakok. Viszont mivel foleg a mar befutottabbak emeltek az arakat, a kezdok meg szerenyebbek voltak, lehetett talalni szuper dolgokat olcsobban.

Magunkat egy falmatricaval leptuk meg, tegnap este fel is kerult a helyere (TB, fotot mellekelj lecci!), meg elore keszultem kicsit a karacsonyra es persze begyujtottunk egy csomo otletet is.

 

Mar csak egy kis szabadido kene.

2 komment

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr601444515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Best of the best 2009.10.25. 23:29:46

Első látásra kicsit furcsa volt ez a kép. Nem is ismertem fel a konyhátokat! KOmolyan, kérdezd meg missMarple-t. Azt mondtam ezt a képet valahonnan kiszedhettétek...tetszik nagyon!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.10.26. 10:35:59

@Best of the best: koszi! valoban kicsit fura a perspektiva - meg kell nezni eloben!
süti beállítások módosítása