Ha minden igaz, a blogunknak vannak amerikai olvasoi is*,

így megragadnam az alkalmat,

es foleg nekik, 

de mivel ez egy szimpatikus unnep szamomra, igy a tobbieknek is kivannek

BOLDOG HÁLAADÁS ÜNNEPET**!

 

 

Azt hiszem, az evre visszanezve van miert halasnak lennem, Viktorert, a csaladomert, a csaladjaert, hogy nem voltak anyagi gondjaink***, hogy nyaraltunk Parizsban, New Yorkban, Gyulan, hogy van munkank, a szep lakasunkert, ahova jo hazamenni, hogy meg mindig jo a szemem, hogy meg tudjuk beszelni a problemainkat es sokat nevetunk, es hogy nem tudjuk, mit vegyunk magunknak karacsonyi ajandekul, mert mindenunk megvan.

Köszönöm.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*ugye?? bar meg nem kommenteltek, de most hatha

**vagy hogy is kell ezt megfogalmazni

***vagy ha voltak, akkor tulestunk rajta ugy 1-2 honap alatt

2 komment

Címkék: család kira

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr401553579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.11.26. 13:24:07

*...hálás vagyok minden kimondott és kimondatlan jó szóért,felém nyújtott kézért, a bizalomért. Hálás vagyok minden olyan pillanatért, amiben azonos tudok lenni önmagammal.Hálás vagyok, ha olyannak láttok, amilyen lenni szeretnék.Hálás vagyok, hogy számítotok rám, hogy köztetek lehetek.

TáltosBandi 2009.11.26. 17:20:08

Én tudnék mindenfélét venni karácsonyra, csak megveszem simán hétköznapra. Ezért nekem minden nap karácsony van. :)
süti beállítások módosítása