TáltosBandi 2010.02.24. 09:46

beteg vagyok

N.H.-né szerint náthás. De én napok óta nem alszom, köhögök, fáj a torkom, be van dugulva a fülem, be vagyok rekedve, szerintem néha lázam is van. Lehet, hogy tényleg csak náthás vagyok?

Mindegy. A lényeg, hogy SAJNÁLOM, hogy morcos, szótlan vagyok esténként és a humorom sem az igazi, de utálok náthás lenni.

1 komment

Címkék: nátha

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr391786057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bp-i 2010.02.26. 21:13:20

Felhívás!

Figyelem, az Állami Egészségügyi Központ
közleménye szerint az interneten is terjed a H1N1 vírus.
Talán ez az oldal is fertőzött???
Vigyázzatok, csak kesztyűben dolgozzatok!!!
süti beállítások módosítása