Valahogy ugy kepzeltem egyebkent ezt a meglepetes-utazast Velencébe, minden szerelmesek paradicsomaba, hogy majd kez a kezben andalgunk a csatornák partján, nagyokat beszelgetunk, verseket olvasunk fel egymasnak, a gondolások énekét hallgatjuk, kavezokban ucsorgunk pizzat es spagettit eszegetunk, TB a Rialto tetejen megkeri a kezem, szoval tudjatok, ahogy azt az ember elkepzeli.

Szóval voltunk Velencében két napot, igazi kikapcsolódás volt, sétáltunk, egész nap beszélgettünk, volt mindenre ido. ètteremben ebédeltünk, parki padon uzsonnáztunk, forró csokit ittunk, míg elállt az eso és szóba elegyedtünk a hajón a helyiekkel. Nem fényképeztünk, mert legjobb baratunk a google, és neki már minden képe megvan. ès különben sem volt rá idonk, mert egymással voltunk elfoglalva. Szinte pont, ahogy elképzeltem (ld fent), csak a Rialtós epizód lett már megint kihagyva.

Aztán Budapesten elmentünk a Costesba, hogy együnk egy Michelin-csillagot, Táltos Bandi nagylelku vendéglátónk volt, anyukájának és nekem. 3 órán keresztül csak ültünk az asztalnál, jókat beszélgetünk, és élveztük az elénk kerülo ételkölteményeket. De errol majd TB ír bovebben, mert o meg jegyzeteket is készített evés közben. Azt hiszem, nem vagyok egy nagy gourmet, nem csinálok az evésbol nagy faksznit, de ez egy élmény volt. ès még nevelt is rajtam: megkóstoltam a borjúmirigyet, es ÍZLETT, megkostoltam egy csomó gombát, és ÍZLETT, véresen ettem a kacsahúst, és ÍZLETT. Ilyenek. (De nem leszek visszatéro vendeg, mert olyan frenetikus hatással egyik fogás sem volt rám, hogy ilyet muszaj megegyszer ennem, mert aaaannnnnyira finom.)

Jódolgom van TB mellett, tagadhatatlan.

Utána én kiszaladtam a Keletibe, hogy elcsípjek egy Gyorbe tarto vonatot (szerencsere gyakran ment, mert az egyik pont az orrom elott...), mikor beléptem a csarnokba, egy pillanatra azert megalltam gondolkodni, hogy akkor most hova is szeretnék menni. Bécs, Budapest vagy Gyor, Gyula, egyátalán, milyen nap van ma?

èrtem jottek, igy nem kellett buszoznom, es Tszm-en is ugy orultek nekem. Ezt szeretem. Mikor nagy nevetes van, meg viccelodes, meg enekles, meg játék és móka és kacagás, és aztán csak ulunk a tuz mellett és en horgolok, Vackor meg babát varr.

Vasárnap Bandi is lejott, mostanaban olyan jok a csaladi hetvegek, talan mert a gyerekekkel is azt lehet mar jatszani, amit egymassal is jatszanank (na jo, a nagyobbakkal), meg mert mostanaban kicsit mintha felszabadultabbak lennénk. Nem mindig, de amikor igen, akkor sokszorosan elvezzuk. Reggel pizsamában, retiküllel bolyongtam a kertben, hatamon egy takaro, mert hideg volt. Azon gondolkodtam, ha Nyúl lennek, hová kotlanám ki az ajándékot. Meg segitettem a többi Nyúlnak, szintén pizsamában. Aztán beültünk a szulok ágyába, mi, Nyulak, es szórakoztattuk oket, meg sutiztunk, és az öregNyulak kávét is ittak. Aztán felkeltek a kisebb nyulak rokonok, és akkor megint ki kellett menni a hidegbe (pizsi, takaró), hogy megnezzuk, megtalaljak-e a húsvéti meglepetést. Megtalálták. Aztán jobbára ettünk, meg játszottunk, én horgoltam, olavstak, ilyesmik. Aztan este hazakuldtuk a romlatlan ifjusagot, és beüzemeltük mami vizipipajat. Meg South Parkot neztunk. aztan mar olyan faradtak voltunk, hogy csak bedoltunk az agyba.  

Hetfon meg esett az eso, ami papa szerint jó a földeknek, még a horgolt takaróm is hogy megnott tole. Már nagyon szép, majd teszek be róla fotót.

De hová is akartam kilyukadni? Ja, igen, szóval Bandival nézegettünk régi fényképeket, és vizuálisan erosen emlékeztetve lettem, milyen vékony voltam én régen. szóval a közeli cél most, hogy kényelmesen beleférjek a 36-os Tally Weijl Totally Sexy farmerembe, ami az üzletben még jó volt rám (2 éve). Ma is azt vettem fel, hogy minden kényelmetlen lépésnél figyelmeztessen és motiváljon. Hogy mostantól két hétig mindennap járjak kondiba, hogy meglegyen a kezdo lökés. Nyárra szép leszek, majd meglátjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr841899379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2010.04.08. 16:41:47

Röpke 1 hónapos késéssel megjelenek újra itt. Most is a kertben lehetnék a gyerekekkel, de olyan sokat vártam a gépre, hogy már nem merem kiadni a kezemből. ;)

A sok ékezet nélküli szó olvasásának eredménye: eredeti szöveg "Vackor meg babat varr", olvasatomban: Vackor meg babát vár. Alig kezdtem frászt kapni, hogy lehet valamiről lemaradtam? :)))

Én az úszást tervezgetem, csak lenne, aki hétfő vagy kedd reggel lök rajtam egy hatalmasat és elzavar. Minden kezdet nehéz.Még akkor is, ha (imádom)szeretem az úszást, a vizet. És alig várom, hogy sátor helyett napsütésben tehessem ezt.
süti beállítások módosítása