Valahogy ugy kepzeltem egyebkent ezt a meglepetes-utazast Londonba, minden szerelmesek paradicsomaba, hogy majd kez a kezben andalgunk a Temze partjan, nagyokat beszelgetunk, Byron verseket olvasunk fel egymasnak, Beatlest hallgatunk, kavezokban ucsorgunk es a halhoz chipset eszegetunk, TB a Tower bridge tetejen megkeri a kezem, szoval tudjatok, ahogy azt az ember elkepzeli.

És persze nem igy lett, de attól még nagyon nagyon NaGyOn jol éreztük magunkat Londonban. Éreztem, hogy tetszeni fog nekem az a város, órákat tudnék sétálgatni az utcákon, bámulni a házakat, elképzelni, hogy az egyik cuki kis sorház az enyém. Fanniék házát is gondolatban többször át- és berendeztem valamint felújítottam. Jó kis móka volt.

És egyébként is rengeteget nevettünk, de ezzel nem csak mi vagyunk így Londonban

I Love To Laugh

Egy csomót buszoztunk, az is nagyon tetszett nekem, soha nem untam meg. És még az időjárás is tetszett, mostanában egyátalán nem bánom az esőt meg a nedves hideget, amennyiben vár valahol egy meleg szoba finom teával (várt). És minden zöld volt, fura volt hazajönni a havas Budapestre.

Teáról jut eszembe, fonalat viszont nem kaptunk, pedig átnéztük a legelegánsabb röltexeket (haberdashery, hát nem gyönyörű szó?) de ha láttam is extra dolgokat, az túl drága volt, és még színes akril szívem-vágya horgolótűt sem tartottak. De hát ezért is nem terveztünk semmit sem előre, így nem csalódtunk és mindig minden meglepetés volt.

A Buckingham palota nagyon kis béna egyébként, kinevettem, kb a Schönbrunn melléképületének nézném. Nem is leselkedtünk a tömeggel, hátha egy királyi orr megjelenik a függöny mögött. Gyakorlatilag minden látnivalót láttunk, de fénykép nem készült, mert google képkeresőben épp eleget találni Londonról, magunkat fényképezgettük, talán azt egy kicsit túl keveset. Négyesben mászkáltunk leginkább, Fanniékkal, ők az őslakosok nyugalmával, TB a sokadik látogatás flegmaságával, én meg töretlen lelkesedéssel. A fish and chips kimaradt, de végre volt kivel sushit ennem (kösz, Peti), mig a Táltos család két képviselője finnyáskodva ropit eszegetett. És moziban is voltunk a Marble Arche-nál, meg a Tate Modernben, meg a Towernál, me egy csomó más helyen, meg utaztunk régi nyitott buszon, ahol azt hittem, hogy a kalauz is viaszból van, de később kiderült, hogy csak rossz napja van.

És Fanniék borzasztóan elkényeztettek minket, egyrészt ugye a térképet nem kellett béna turistaként bújnunk, csak mentünk a vendéglátók után, és szinte egész nap csak ettünk, napközben mindig akadt valami jóféle csokoládé, este pedig Fanni főzött ránk, aranyélet és egyátalán, nagyon családias hangulat volt, folyamatos dumálással meg viccelődéssel.

Meg rengeteget shoppingoltunk, találós kérdésem is van: Ki az kettőnk közül, aki az első két nap alatt vett 16 új pólót, két fehér tornacipőt, egy pulóvert és egy kabátot beépített vegyvédelmi szemüveggel?

ráadás kérdés: kinek kellett mindezt kettőnk közül becsomagolnia a kézipoggyászunkba?

Ja, és hogy lássátok, milyen komolyak a biztonsági óvintézkedések a repülőtereken, itt egy kép, hogy mik voltak a kézitáskánkban, mindkét irányban:

 Ezenkívül visszafelé volt még egy literes fém szódásszifon is a táskámban és egy vékony réztálca (mindkettőt a camdeni piacon gubiztuk) de egyik sem keltette fel a biztonságiak érdeklődését.

Azt hiszem, ez sem a legösszeszedettebb posztom lett. 5-kor keltünk, buszoztunk, repültünk, buszoztunk, vonatoztunk, villamosoztunk, metróztunk aztán buszoztunk ma. Nézzétek el nekem. Cserébe itt van néhány kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fanni, Peti, köszönjük mégegyszer, SZUPER volt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr231761568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Best of the best 2010.02.15. 23:49:56

Mar vagy a 8. bekezdest irom es meg mindig nem talaltam meg a tokeletes jelzot, mondatot erre a szuper 4 napra amit (TB es NH-ne) Velunk toltottetek!
Annyit, de annyit nevettunk, beszelgettunk, setaltunk es ettunk nagyokat (talan tul sok edesseget, de neha megengedheto, mikor vendegek vannak...mondjuk)!!
Koszonjuk hogy itt voltatok!!!

Les Paul 2010.02.16. 01:02:44

Szuper 4 nap volt!!!
Orulunk, hogy jol ereztetek magatokat, s koszonjuk hogy olyan sok jo programban vehettunk reszt egyutt veletek.
Isteni a Gyulai es a Turo Rudi! (ezeknek itt fogalmuk sincs...)
Legkozelebb Becsben Veletek!

missMarple 2010.02.16. 06:30:57

*... nekem magyaráztok?

vackor1b 2010.02.16. 19:31:52

Én megint csak csorgatom a nyálam, de mindegy, talán majd egy következő életben (bíztassatok, hogy van következő élet)Hüp-hüp-hüp. De az is lehet, hogy majd egy vén, trottyos(kihúzva) nyugdíjas klubbal, mert olyan gazdag leszek, hogy majd nyugodtan utazgathatok :D)))))))

Óóóóó, nem volt jó fonal???? Vagy csak drágán? Pedig azt hittem minimum családonként egy sweater-nyi fonalat kapunk. ;)

2 kérdésre a válasz:
1. kérdés: T.B.
2. kérdés: N. H-né
Remélem ez valami nyereményért megy és végre én is nyerek valamit! Már ha jó a megoldás. Ha-ha-ha :)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.02.17. 09:35:54

@Les Paul: nahat, az elso kommented!

@vackor1b: ugyanmar, par ev, es te is utazgatni fogsz
jaaaa, bocs, nem mondtad, hogy neked is hozzak fonalat - mert egybkent is "csak" egy takaronyit vettem volna

a talaloskerdesre jok a valaszok, de nyeremenyben nem gondokodtam. Nem gondoltam, hogy lesz ra igeny :) LEgkozelebb, jo?
süti beállítások módosítása