Horgolás már régen volt. Elirigyeltem nagyanyáink nagykendőjét, csak nem feketében, hanem színesben. Murphy szerint hosszú és meleg lesz a vénasszonyok nyara, csak mert már annyira szeretném hordani!

 

 

 A két kis lógó a végén azért van, hogy könnyebben meg tudjam kötni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szép-e?

 

3 komment

Címkék: kreatív

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr402236219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2010.08.22. 23:26:55

valóban szép, ne légy bizonytalan.
Szerintem hosszabb szeptember esti sétáknál már felavathatod!

vackor1b 2010.08.30. 15:51:21

Már most felavathatod ezt a szépséget és tuti nem lesz meleged. Nekem ugyanis befagyna a hátsóm, ha nem betakarózva ülnék itt. Pedig még NYÁÁÁÁR van, nem?

Zazálea 2011.08.25. 18:45:24

te jó ég. ezt nem láttam, de miről maradtam volna le!
süti beállítások módosítása