...tegnap eltörtem az orrom.

Vagy legalábbis megrepedt.

Vagy legalábbis valami történt, mert fáj, és kicsit szélesebb a szokásosnál, meg mintha lilásabb is lenne. Tegnap, mikor véletlenül összefejeltem Márkkal a hullámmedencében, köpni-nyelni nem tudtam, minden elismerésem a boxolóké, én nem tudtam, hogy ez ilyen rossz.

Meg azt sem tudtam, hogy ilyen sokszor grimaszolok az orrommal beszéd közben, most minden orrfelhúzásnál kigyullad a fejemben egy kis piros lámpa.

Remélem, azt, hogy kicsit mintha ferde lenne, már csak a paranoiám mondatja láttatja velem.

Ferde, az én szép, arisztokratikus, vonalzóval rajzolt orrom...!

 

 

Bele sem merek gondolni, vajon mióta kereshette az alkalmat az unokaöcsém, hogy visszafizesse, hogy tíz évvel ezelőtt eltörtem a lábát?

Édeseim, az igazi bűnök nem avulnak el.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr722240726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2010.08.23. 23:41:34

Az utolsó előtti megjegyzés (mondat) nem volt szép...

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.08.24. 09:52:06

vicc volt. es sokkal inkabb szol ellenem, mint ellene...

(vagyis arrol, hogy meg mindig lelkiismeretfurdalasom van)

ruju 2010.08.25. 18:12:15

Na hogy van az orrod?

Ez megint pánejrópa, én mondom, nekem csak majdnem tört el az orrom, edzésen, egy fájintosan megküldött labdától. Én mondjuk nem bántam volna, mert akkor legalább beleegyenesíthették volna az arisztokratikus élt. Fájni úgysem fájt volna jobban, basszus. :-D

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.08.26. 13:12:20

ne maaar, megint valami titkos szal? :) nem akarsz nyaralni menni? akkor en is mehetnek :)

az orrom meg faj egyebkent, de egyre kevesbe. a tied?

jot nevettem az arisztokratikus beleegyenesitesen. egy labdara nem biznam azert :)

ruju 2010.08.26. 16:45:30

Óóóóó, a nyaralásból most jöttünk haza... Az én orrom még érzékeny kicsit, de már nem vészes. Jobbulást neked is!
süti beállítások módosítása