Valahányszor confidental, azaz bizalmas feliratu jelentést, vagy power point diákat olvasok a munkahelyemen, ellenálhatatlan vágyat érzek arra, hogy kiposztoljam ide a blogba.

Más következtetést akartam levonni (munkaprofilváltás), de most az írás közben jött az ihlet, hogy lehetnék ipari kém! Mennyire kúl foglalkozás, hát nem?

 

 

Bár most nézegettem a statisztikákat, és tegnap tegnapelőtt 1, azaz egy olvasónk volt, és az is én voltam. Szóval nem jelentek nagy veszélyt a cégre a posztolhatnékommal.

 

7 komment

Címkék: kira icll

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr762416217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

filotás lili 2010.11.03. 08:25:08

Nem, mert én is olvastam a tegnapi bejegyzést a hosszú hétvégékről. Valami hiba van a statisztikában.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.11.03. 08:31:40

ja, nem, csak ezt tegnap írtam, szóval a statisztika tegnapelőttre vonatkozott. De azért köszi :)

filotás lili 2010.11.03. 08:39:07

És mikor tudjuk meg, hogy mi van a confidential jelentésekben? Még a végén kiderül, hogy biológiai fegyvereket fejlesztetnek Veled?!

ruju 2010.11.03. 21:23:46

Én is olvastalak. A statisztika monnyon le!

Gem 2010.11.03. 21:41:25

Tegnapelőtt ünnepnap volt, szép idő volt, kint kellett lenni a természetben, ezért nem olvastunk sokan. De vigyázz, mert én ha két hétig nem olvaslak, akkor képes vagyok visszamenőleg még az összes kommentet is kibogozni, szóval rejtve nem marad semmi sem!
süti beállítások módosítása