Sajtóközlemény: A Lili Zoo 2012/2013-as idényre tervezett bővítésének első lépéseként megérkezett állatkertünkbe az oroszlán. Akadtak ugyan szállítási nehézségek, többször úgy tűnt, hogy az oroszlánnak nincs ki minden lába és Tündér Lili igazgatóasszonynak le kell mondania álmáról, de végül minden akadály elgördült az oroszlán-projekt útjából. Örömmel jelenthetjük, hogy a beszoktatás gyorsan, zökkenőmentesen zajlott, Schiefkopf (aki Dávid Ibolyára emlékeztető, kissé ferde fejtartásáról kapta a nevét), barátainak csak Schiffi, ma este már boldogan nyargalászott parkunk 56 négyzetméterén hektárján.

Szóval az úgy volt, hogy igen régi olvasóink még emlékezhetnek az oroszlánra, akinek nem volt se keze, se lába, mert elfogyott az oroszlánszínű fonalam. És nem volt a boltban. És másik boltban sem. Meg a harmadikban sem. Persze mindez információk megszerzése hetekbe került, nem siettem el. Aztán Anyahajó, aki igaz barátom jóban-rosszban, megelégelte a dolgot, és rákérdezett az egyik kedvenc fonalboltjában az oroszlánszínre. Kiderült, hogy már nem gyártják. Ilyen az én formám. Hosszú listát írhatnék azokról a termékekről, amikre rákattanok, majd egy héttel később kivonják őket a forgalomból. TB persze dühös volt, mindig dühös, mikor bénázom, és megígérted, hogy csinálsz egy csomó állatot. És miért nem vettél elég fonalat, soha nem veszel elég fonalat. Anyahajó-jótündér viszont nem adta fel, hanem a Fonalfalók között is körbekérdezett. És neki volt egy motringgal, ráadásul gyakorlatilag rögtön postázta is nekem, amiért nem győzök eléggé hálás lenni. Nélküle tényleg nem jöhetett volna ez össze.

Hát így menekült meg az oroszlán attól, hogy örökre a szekrény mélyén pihenjen egy fejként és egy testként. Még sörénye sem volt akkor, mert attól féltem legjobban, nem értettem az eredeti leírásban, hogy is kéne. De végülis más módon megoldottam, jó bongyor lett, biztos Pitypang, a hiú oroszlán unokaöccse. Még lehet, hogy kap majd egy kis melírt, mint az eredeti, de egy darabig most nem szeretnék a sörényével foglalkozni, megviselt. Az odavarrt végtagokkal sem vagyok kibékülve, azt hiszem, majd inkább gombokkal erősítem oda, hogy lehessen mozgatni a kezét meg a lábát. A kilógó szálakat ezért el sem varrtam, csak masnira kötöttem. Ki tudja, mennyi időbe telik nekem négy barna gombot beszerezni.

Lilinek is tetszik, rögtön fogdosni kezdte (még igaziból sörény nélkül, mert odaadtam neki), két kézzel megölelte, én már kezdtem elérzékenyülni ennyi szeretet és gyengédség láttán, de akkor TL igen finoman, lágyan, mondhatni nőiesen ráharapott az oroszlán orrára. Cuki.

 IMG_0027_1.JPG

Hi, my name is Marley. Bob Marley.

IMG_0028.JPG 

Gülüszem.

IMG_0032.JPGFight!

IMG_0034.JPG

Aztán kibékültek

IMG_0037.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr744909328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gsky 2012.11.16. 01:14:32

NHnééééé.... hát ez egy tökéletes darab!!!!!!! Azta, hűűű, hűha. És még. Olvasás közben egyszercsak megsajnáltalak, aztán jöttek a képek, és. Na, nekem is kell egy ilyen. :) Abba ne hagyd!!! :)

Ziebi 2012.11.16. 04:21:07

Ilyet hl lehet rendelni? :)))

málnabálna 2012.11.16. 06:45:36

elképesztően ügyes vagy!!!

babaBonBon 2012.11.16. 09:06:51

Nagyon szuperek azok is, amiket varrsz! Nagyon tetszenek, de Lili ragyogása mindent elhalványít... Ha együtt teszed fel a képeket a gyerekről, meg az alkotásaidról, akkor nem tudok utóbbiakra koncentrálni.
Egyszerűen angyal ez a kislány!
Odáig vagyok érte, ahogy huncutul kikukucskál az oroszlán mögül!!!
Szerintem a harapást puszinak szánta!
(a kibékülős képen amúgy tökre látszik szerintem, h uncsitesók Adelkával :-))

Bécsi_Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2012.11.16. 11:07:43

Hat, egy oroszlannal szemben nem art elsore tisztazni az eroviszonyokat. TL az orrharapassal aegybol megmutatta, hogy o a fonok. :-)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.11.16. 11:09:31

@gsky: Én is sajnáltam magam :)) és köszi :) most majom lesz a következő, remélem, kevesebb ideig fog tartani. De legalabb nincs sörénye.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.11.16. 11:12:10

@Ziebi: Hát, izébizé, utálok nemet mondani, de... Meg aztán most honnan szerezzek oroszlánszínű fonalat? :)
De ha nekiállnál, ígérem, hogy skype-on tartom benned a lelket :)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.11.16. 11:13:05

@babaBonBon: Igen, a Táltos vér!! :) olyanok lesznek, mint a nővérek :)) cuki nővérek :)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.11.16. 11:14:35

@Bécsi_Nikol: Pontosan. Mielőtt még több vadállat érkezik az otthonunkba, le kell fekteni az alapvető szabályokat. Peldául, hogy Lilinek ér mindenkit megharapni :) de legalábbis megkóstolni.

babaBonBon 2012.11.16. 11:20:22

@Nils Holgersonné: amúgy is meg vagyunk most veszve a babákért, úgyhogy karácsonyra készülhettek egy baba-dajkál-babát jelenetre! Már úgy várom!

Ziebi 2012.11.16. 16:16:14

@Nils Holgersonné: nálam most a nagy projekt az lesz hogy megtanuljam a varrógépet használni. Ha megvan a függöny, ami egy nagyon komoly dolog, akkor visszatérhetünk rá :D

Ziebi 2012.11.16. 16:17:54

Ja és véletlenül se vegyél komolyan, a kérdésem valójában egy jól rejtett bók volt hogy milyen állat az az állat. :)

nyaronpirostelenkek 2012.11.17. 00:30:45

Hat ez csucs! Elnezve a sorenyet... Nem csodalom, hogy kikeszitett, de nagyon tuti lett!!! Le a kalappal!:))))

Xerxe 2012.11.17. 08:33:25

Nagyon édi az oroszlán! De a kiscsaj mindent visz. :) Majd én is megkísérlek már egy állatot is horgolni. Ha lesz időm egyszer az életben. :D :D :D
Kreatív Hobbi

Kalor 2012.11.18. 11:37:37

jaj, hat gyonyoruek, nagoyn ugyes vagy!!!

nux vomica 2012.11.18. 21:43:53

Az állatkert királyát csak így megszelídíteni!
Ha kész az állatkert, belépőjegyek kellenek:-))
Csoda ügyes vagy így is!

FilotásLili 2012.11.19. 12:58:37

Pályát tévesztettél. Hagyd a petricsészéket, meg a vírusokat a francba!

hbogi87 2012.11.19. 22:49:07

Lili édes kis tündér, az oroszlán pedig tényleg vagány lett! :)
Következö lakónak pl. ö? allaboutami.tumblr.com/post/5170146661/penguin

florentine · http://szinreszin.blogspot.com 2012.11.20. 13:31:43

Na, csak előástam a jelszavam, úgyhogy itt vagyok:-)
Örülök, hogy megmenekült az oroszlán, nagyon tetszik és kíváncsian várom a többit is! Úgy az ötödiknél már nem lesznek ilyen gondjaid, hogy gomb vagy nem gomb, a fonalat meg tényleg tessék spájzolni, pontosan tudom, miről írsz, ebben a "meglátom és megszűnik" dologban cimbik vagyunk.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.11.20. 14:16:09

@nux vomica: a belépőjegy jó ötlet :)))) az állatok etetése tilos.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.11.20. 14:17:34

@bogica87: jaj, de kis helyes. Majd két nagyobb projekt közé beillesztem. Olyan kis marokbavaló.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.11.20. 14:18:33

@florentine: HeLLo!
Az a baj, hogy ha Röltexben járok, sosem jut eszembe, mit is akartam... :)

florentine · http://szinreszin.blogspot.com 2012.11.21. 09:31:15

jaj, hát szoktam ám én erre járni, de csak olvas üzemmódban.
süti beállítások módosítása