Úgy alakult, hogy a múlt héten mindenféle barátságos beszoktatás helyett hirtelen 5 napot is nélkülem töltött a kismotring, ha nem is egy bölcsiben, hanem baráti majd rokoni kezekben, de azért mégis. Reggel 7-től délután 3-ig, aztán 5-ig mindenféle fejtágításon vettem részt (még nem döntöttem el, hogy ezekről írok-e részletesebben). 

Az első napokban édesen integetett és puszit dobott, a harmadik napon a cipőhúzásomnál már szívszorítóan sírt - egészen az ajtócsukódás pillanatáig, onnantól kezdve csend volt és együttműködés - állítólag. És kibírta szopi nélkül és délutánonként sem volt anyásabb, vagy türelmetlenebb, szóval örültem. De azért fura is volt ez az egész. Az utolsó 3 napon Budapesten voltunk, és gyerek nélkül, hétköznap a fővárosban mászkálni felért egy időutazással. Emberek közt lenni, meg jegyzetelni és tanulni pláne szokatlan volt, meg jó. De én igazság szerint otthon lenni is szerettem, nem éreztem magam bezárva Lilivel, így egy kicsit skizofrén érzés, nem tudom azt mondani, hogy ez kell, vagy az kell, mindent élvezek. Ami jó. Csak fura. Ha értitek. 

És egyrészről arra jutottam, hogy talán ideje lenne keresni neki legalább egy félnapos tagesmuttert (lehet, lesz németórám), meg arra, hogy olyan jó, hogy otthon van.

Minden olyan bizonytalan képlékeny, nehéz így dűlőre jutni.

Ingrid Sjöstrand

A NÉNIKE A FÖLDSZINTRŐL

A nénike a földszintről
nehezen jut dűlőre.
Mindig megkérdi, ismétlik-e,
mielőtt leül megnézni
egy tévéfilmet.
A nénike a földszintről
háromszor megy minden üzletbe,
egyszer kinézni,
egyszer megvenni,
egyszer visszacserélni.
Akkor megkapja, amit akart?
Nem kérhette volna már legelőször?
A nénike a földszintről
nehezen jut dűlőre.

Szóval nem tudom, hogy mi lesz. De Lili tud úszni, az legalább kiderült.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr255567074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2013.10.18. 18:30:33

Nehéz az elengedés, de Őt figyeld, majd jelzi, ha gondja van.
Olvasni lehet a szemében, döbbenetesen jó érzés.......

hbogi87 2016.11.08. 19:27:58

Szeretem ezeket a svéd gyerekverseket, említettem már? Van valahol könyvem is, de nem tudom hol..meg kellene keresnem.
süti beállítások módosítása