5 éve láttam egy fotót egy adventi naptárról.

4 éve már tudtam, hogy lesz gyerekem,

és eszembe jutott, milyen jó lenne egy ilyen fix adventi naptár, amit minden évben elö lehet venni és örülni neki.

3 éve ráállítottam a szüleimet, hogy szerezzenek be nekem facsipeszeket a gazdaboltból.

2 éve lefestettem a csipeszeket pirosra.

Tavaly hoztam egy deszkát Tszm-röl, lefestettem, ráragasztottam a csipeszeket meg a számokat, tasakokat készítettem, és megpakoltuk apróságokkal, Lili pedig minden nap kinyitott egyet. Ez egy aktív év volt.

Idén is megpakoltuk, és végre sikerült lefényképeznem. Hogy elszaladt ez az 5 év.

img_3128.JPG

Lámpafénynél persze, rémes minöségben, de az elözményeket elnézve ne csodálkozzatok. Jövöre majd sikerül Lilivel együtt megmutatni (ahogy az eredeti tervem is volt).

Meg majd valamelyik évben (2016, 2017?) varrok hozzá anyagzsákokat, mert a papírtasakok nem bírják a gyürödést.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr858178964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi31 2015.12.17. 12:07:36

Akkor már csak 5 év és nekem is lesz valami ilyesmim! :D
Mindig elhatározom, találok jobbnál jobabkat, amit semmiség megcisnálni, és a végén veszek egy sima csokis télapósat a boltban mert nem jut rá időm. De ha elosztom ennyi évre, akkor talán összejön... :D

nux vomica 2015.12.18. 11:36:47

@Ziebi31: csak legyen a fejedben a projekt

nux vomica 2015.12.18. 11:38:12

szerintem super jó lett, én inkább mindig papír zacskót tennék, mert úgy évről évre változatosabb lenne, de Te tedd úgy, ahogy gondoltad : D

Gem 2016.01.03. 00:13:39

@Ziebi31: Egyébként egyre helyesebb kész, ámde üres adventi naptárakat lehet kapni errefelé a boltokban, szerintem ha egy-két évig nézegetnéd a kínálatot, találnál olyat, ami nektek is bejönne, és nem kellene készíteni. Nekünk van egy, amit sok-sok éve kaptak a gyerekek, szerették, de közben hárommal többnek kellett beleférjen valami, és annak a zacskócskái ehhez kicsik voltak, ezért pár éve vettem egy sokkal nagyobbat, ami viszont közel nem olyan helyes, épp idén döntöttem úgy, hogy ezt többet nem veszem elő. Inkább csak a legkisebb kap adventi naptárat, de akkor az legalább legyen szívderítő.
süti beállítások módosítása