Nils Holgersonné 2013.01.14. 17:23

3. hét

Ezen a héten:

- visszavarrom a faliszőnyegre a leszakadt akasztót

- Sopronban intézkedem (remélem!)

- befejezem a majmot

- teszek legalább két lépést a munkakeresés rögös sima útján

- kimozdulunk a lakásból mindennap

- az egyik könyvespolcot elkezdem rendberakni (pár könyvek rendezése, himi-humi kidobása, porszívózás, faápolás)

- dolgozom a számítógép rendjén

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr125017729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisCsetresz 2013.01.14. 22:18:37

Nem tudom te hogy állsz a számítógépeddel?! De én miattad a notebookot már rendbe tettem ma. Az asztali gépet nagyjából. És maradt két winchesterem még.

málnabálna 2013.01.15. 10:01:27

- aktív munkakeresőknek azt ajánlják, -vhol olvastam, nemtom hol...-hogy legalább napi 5-6 órát ezzel foglalkozzon... picit túlzásnak hangzik, de pl.bérlakás ügyében is én pl.simán ennyit rászántam napi szinten és egyik is, másik is elég nehéz sztem...rostálni, válogatni, írni, jelentkezni, etc..

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.01.15. 11:32:23

@KisCsetresz: hú, hát ez nagyobb falat. Rengeteg himi-humis fájl van, pl "NH-né régi laptopja", meg "régi doksik", egy csomó minden kétszer van meg, ezeket át kell fésülni. blaaaaaa :) de dolgozom rajta (vagyis mindjárt, amint megírom a kommenteket :))

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.01.15. 11:33:51

@málnabálna: én azért még nem vagyok az aktív munkakereső fázisban, 5 hónap múlvára kell az állás. Egyelőre leporoltam a cv-met, van már, ahová beadtam, ezen a héten jelentkezem a régi egyetemi fejvadász kontaktnál, meg átnézem, mit tud az AMS ajánlani.

málnabálna 2013.01.15. 13:08:43

@Nils Holgersonné: örülök, h optimista vagy, ez a lényeg!! bár, ha úgy vesszük én is keresgethetnék már, mert Lilivel a mi gyes-ünk március végén vagy áprilisban jár le? vmelyik hónap 24-én...:d jó mi., azt se tom mikor lesz 30 hónapos a kiskisasszony :D viszont oviba októbertől vették csak fel, so én a napolom, napolom fázisában vagyok, nem akarok, félek ezzel foglalkozni aktívan... tavaly tavasszal lett volna egy lehetőség, de nem kerestem volna annyit, h magán bölcsibe adjam a másfél évesemet és nagynak is du.-i ottlétet fizessem persze ebédekkel együtt...és reménykedem vmi home office szerűben haha, hátha mégis kialakul vmi...

tényleg, Nektek már megvan Tündérlili bölcsije, Krippe-je már?
süti beállítások módosítása